خبرهای داغ:
در دفاع از سردار حاجی زاده:

بیانیه بسیج حقوقدانان استان قزوین صادر شد

حقوقدانان بسیجی استان قزوین با صدور بیانیه‌ای از مسئولیت‌پذیری و رفتارصادقانه ، خاضعانه و شجاعانه فرمانده دلاور نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران سردار حاجی‌زاده،حمایت کردند.
کد خبر: ۹۲۰۷۳۹۴
|
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،  حقوقدانان بسیجی استان قزوین با صدور بیانیه‌ای از مسئولیت‌پذیری و رفتارصادقانه ، خاضعانه و شجاعانه فرمانده دلاور نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران سردار حاجی‌زاده،حمایت کردند.
متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله القاصم الجبارین قال الامام علی – علیه السّلام – : یَکتَسِبُ الصّادقُ بصِدقِهِ ثلاثاً، حُسن الثّقَهِ بِهِ، و المحَبَّهَ لَهُ و المَهابَهَ عَنهُ.
«غرر الحکم، ص ۲۱۸، ح ۴۳۵۸»
امام علی علیه السّلام فرمود: انسان راستگو به واسطه راستگوئی، سه چیز را به دست می آورد: ۱- حسن اعتماد و اطمینان دیگران به او، ۲- محبت دیگران به سمت او جلب می شود، ۳- هیبت او دلهای دیگران را تسخیر می کند. فرمانده مقتدر و محبوب نیروی هوافضای سپاه که دو سه روز پیش برای توضیح شاهکار نظامی ایران در خونخواهی از خون شهید حاج قاسم سلیمانی با حمله موشکی به عین الاسد حاضر شده بود، این بار شجاعانه و خاضعانه مقابل دوربین ها آمد و ضمن شرح آنچه در چندساعت بعد از ماجرای حمله موشکی ایران در اثر خطای انسانی برای هواپیمای اوکراینی رخ داد، تمام مسئولیت ها را بر عهده گرفت و ضمن بیان آنکه برای خود طلب مرگ کرده است، از ساحت ملت ایران پوزش طلبید و خود را آماده هر تصمیم مسئولان معرفی کرد. این رفتار صادقانه، خاضعانه و شجاعانه فرمانده دلاور نیروی هوافضا که بارها و بارها خبر پیروزی‌ها و پیشروی‌ها را بیان کرده و این بار در اثر خطای انسانی تلخ یکی از زیرمجموعه های خود در صحنه تلویزیون حاضر شد .و نشان داد سپاه تصمیم می گیرد ، اجرا می کند ، دشمن را ذلیل می کند ، اگر اشتباه کند با صداقت مسئولیت را می پذیرد ، این یعنی کرامت و بزرگی . ما حقوقدانان بسیجی به همه نفوذی ها اعلام میکنیم که سپاه و ولایت فقیه خط قرمز ماست ، اگر بخواهید به خط قرمز ما تعرض کنید به والله با تمام توانمون با کل دنیاتون مقابله خواهیم کرد و تا زمانی که رسوایتان نکنیم کوتاه نخواهیم آمد
و یکصدا می گوییم : سردارحاجیزاده تنهانیست  چنانچه قصور احتمالی صورت گرفته باشد باید طبق ضوابط قانونی برخورد لازم صورت گیرد.
امروز بیشتر از همیشه داغداریم ، برای سردار سلیمانی و همرزمانش ، برای اتفاق تلخ تشییع در کرمان ، برای شهدای هواپیمای اوکراینی ، ولی یک اتفاق قلبمان را آزرد و اون مردی است که بی اَدا و بی اِدعا آبرویش را فدا کرد ، یکی جانش را فدا کرد و یکی آبرویش ، ▪▪حادثه‌ی تلخ و غم‌بار جان باختن جمعی از هم میهنان عزیز در هنگام بدرقه‌ی شهید عالیقدر و نیز حادثه‌ی مصیبت‌بار سقوط هواپیمای مسافربری و جان‌باختن مسافران ایرانی و غیر ایرانی، دو نقطه غم‌انگیز این دو روز است.به رهبر انقلاب امام خامنه ای و خانواده‌های معظم این عزیزان تسلیت عرض می کنیم و از خدای متعال برای آنان صبر و آرامش طلب می نماییم. و امید است این حرکت صادقانه الگویی برای همه کارگزاران لشکری، کشوری و دولتی باشد تا در صورت ارتکاب یا صدور هر گونه خطای محاسباتی، در مقابل مردم صادقانه، عذرخواه و پاسخگو باشند. سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها