تایید صلاحیت ۱۶۴ نامزد انتخابات مجلس در لرستان

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان: بر اساس آمار اعلام شده تعداد ۱۱۷ نفر از افراد فوق که جمعاً ۳۱.۲ درصد کل آمار را تشکیل می‌دهند به عنوان رد صلاحیت شدگان معرفی شده و تعداد ۹۳ نفر دیگر که ۲۴.۹ درصد آمار را شامل می‌شوند، عدم احراز صلاحیت آن‌ها اعلام شده، ۱۶۴ نفر باقیمانده به عنوان افرادی که صلاحیت آن‌ها تأیید شده است.
کد خبر: ۹۲۰۷۵۰۶
|
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمود ثمینی امروز  در جمع خبرنگاران گفت: پس از بررسی‌های انجام شده در خصوص نامزدهای حوزه‌های انتخاباتی استان، اسامی افرادی که واجد شرایط برای این مهم تشخیص داده شدند به ستاد انتخابات استان اعلام شد.

وی اظهار داشت: بر اساس آمارهای رسمی ۴۰۸ نفر به عنوان نامزد انتخابات در استان ثبت نام کردند که در ابتدای امر ۳۴ نفر انصراف خود را اعلام و تعداد ۳۷۴ نفر دیگر برای تشخیص احراز صلاحیت به شورای نگهبان معرفی شدند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان افزود: بر اساس آمار اعلام شده تعداد ۱۱۷ نفر از افراد فوق که جمعاً ۳۱.۲ درصد کل آمار را تشکیل می‌دهند به عنوان رد صلاحیت شدگان معرفی شده و تعداد ۹۳ نفر دیگر که ۲۴.۹ درصد آمار را شامل می‌شوند، عدم احراز صلاحیت آنها اعلام شده است.

ثمینی بیان کرد: ۱۶۴ نفر باقیمانده به عنوان افرادی که صلاحیت آنها تأیید شده است، اسامی آنان در فهرست نهایی استان دیده می‌شود و از این جمع افرادی که رأی اعتماد مردم را در انتخابات اسفند ماه اخذ کنند، به عنوان نماینده مردم راهی بهارستان خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: به منظور تکریم افرادی که به هر دلیل صلاحیت آنها احراز نشده است و برای اجرای مر قانون انتخابات، شعبه رسیدگی به شکایات شورای نگهبان مستقر در استانداری لرستان پاسخگوی این افراد خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات