خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام سید رسول میرزایی ؛ امام‌جمعه موقت گالیکش :

سردار سلیمانی حجتی شد برای همه‌ کسانی که راه شهادت را می‌پیمایند

مراسم گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور آحاد مردم، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان و مسئولین در مسجد امام جعفر صادق (ع) شهر صادق‌آباد گالیکش برگزار شد
کد خبر: ۹۲۰۷۵۷۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ حجت‌الاسلام سید رسول میرزایی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع شهر گالیکش گفت: سردار پرافتخار شهید قاسم سلیمانی برجسته و حجتی شد برای همه‌کسانی که راه شهادت را می‌پیمایند. او همان‌گونه بود که امام حسین علیهم‌السلام می‌فرمود اگر دین جدم رسول‌الله با شهادت من پابرجا نمی‌ماند معطل چه هستید ای شمشیرها مرا دریابید.

وی افزود: گاهی توطئه و شیطنت آن‌قدر بزرگ است که با سلاح و مقاومت نمی‌شود در مقابل آن مقاومت کرد؛ توطئه‌ای که آمریکای جنایتکار بعد از فروپاشی داعش در منطقه با شناسایی تمامی نقاط ضعف خود و قوت ما به دنبال آن بودند نابودی نقاط قوت ما و برطرف کردن نقاط ضعف خودشان بود.

حجت‌الاسلام میرزایی اضافه کرد: شهید سلیمانی رفت بود تا این توطئه را خنثی کند، هدف شهید سلیمانی شرکت در جلسه فرماندهان ارشد سپاه بدر و حشدالشعبی و مقاومت برای خنثی‌سازی این هدف استکبار بود.

 امام‌جمعه موقت گالیکش تصریح کرد: خون شهید سلیمانی و سرداران سپاه اسلام دریای خروشانی شد که برای همیشه این مستبدین و مستکبرین و ایادی خودفروخته آن‌ها را در منطقه با خود برد و این جوش‌وخروشی که در ملت‌ها به وجود آورد راه را برای آینده روشن‌تر از گذشته خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا بازهم دچار اشتباه محاسباتی شد گفت: این اتفاقی که به وقوع پیوست اتحاد ملت‌های منطقه به‌ویژه ایران و عراق را تسریع و تقویت خواهد کرد؛ پس از راهپیمایی اربعین که چند سالی است اتفاق افتاده و دل‌های دو ملتی که به خاطر حزب بعث شکاف ایجاد شد بود حال این واقعه نقطه عطفی خواهد شد و خدشه روابط دو ملت برطرف می‌شود.

حجت‌الاسلام میرزایی با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن در رسانه‌ها و فضای مجازی گفت: دشمن به دنبال تدارک یک نقشه و شیطانی دیگر است، با استفاده از آرشیوها و برش فیلم‌هایی که درگذشته وجود داشته مرموزانه به دنبال آن است تا به‌عنوان معرفی آن به‌عنوان خوشحالی مردم عراق در پس حادثه اخیر اعلام کند.

امام‌جمعه موقت گالیکش تأکید کرد: آن‌هایی که دم از تبعیت از سردار سلیمانی می‌زنند و به دنبال انتقام هستند و از نظام و نیروهای مسلح می‌خواهند انتقام خون سردار سلیمانی را بگیرند اگر می‌خواهند یک پاسخ عملی به دشمن بدهند منتظر نباشند نیروهای مسلح انتقام بگیرند؛ یک‌راه عملی آن این است آنتن‌ها ماهواره را که شیطان بزرگ بر پشت‌بام خانه برخی گذاشته‌اند خود جمع کنند.

به گفته وی؛ یکی از علل انحراف فکری جوانان ما ماهواره است آن‌هایی که واقعاً به دنبال انتقام از دشمن هستند با این کار دشمن را ناکام بگذارند؛ فضای مجازی را کنترل کنند، وقتی انسان در فضایی قرار بگیرند که تبلیغات وسیع در ذهن، فکر و مغر او گسترش داشته باشد طبیعی است در تفکرات و اندیشه او اخلال ایجاد شود.

وی گفت: آمریکا تاکنون مشت آهنین خود را در دستکش مخملی پنهان کرده بود حال دستش رو شد، به اثبات رسید تروریست به‌تمام‌معنا دولتی رژیم منفور آمریکای جنایتکار است.

حجت‌الاسلام میرزایی افزود: با این جنایت تروریستی تمامی منافع دولت آمریکا در سرتاسر عالم در معرض خطر قرار گرفت؛ نظام ما شاید اقدامی که خلاف قوانین بین‌المللی باشد انجام ندهد اما ما دستمان برای به آتش کشیدن منافع آمریکا باز است.

وی بیان داشت: مکان شهادت سردار سلیمانی در خاک عرق نشان می‌دهند برای حفظ ارزش‌ها هیچ مکانی برایشان مهم نیست و مرزی نمی‌شناسد. شهید سلیمانی یک ملت بود و دل ملتی را تسخیر کرد و راه شهید سلیمانی که همان مقاومت است ادامه دارد خواهد بود.
امام‌جمعه موقت گالیکش با اشاره به اینکه 5 ساعت پس از تائید خبر شهادت سردار سلیمانی رهبر معظم انقلاب جانشین ایشان را به‌عنوان فرمانده سپاه قدس منصوب کردند گفت: این اقدام ناشی از اهمیت مسئله مقاومت دارد و مقاومت لحظه‌ای و ساعتی متوقف نخواهد بود و این پرچم برافراشته و باعظمت بیشتر تداوم خواهد یافت.

وی گفت: اخلاص یکی از شاخصه‌های سردار سلیمانی بود که توانست ملت‌ها و دولت‌ها و نیروهای مقاومت را تجمیع کند و یک جبهه وسیع منطقه‌ای را در برابر استکبار بسیج کند. دشمن وقتی دید در جبهه نظامی و دفاعی تو دهنی خورد است با خود اندیشید ممکن است سردار سلیمانی در جبهه‌های دیگر هم بدرخشد و مقابل استکبار بایستد به خیال خود گفت سردار توانمند را از سر راه بردارد اما سردار سلیمانی که رفت نمی‌توانید اندیشه سردار سلیمانی را از بین ببرید.

حجت‌الاسلام میرزایی در پایان تأکید کرد: اگر می‌خواهیم انتقام خون سردار سلیمانی را بگیریم ، هر یک از ما باید سرباز خط ولایت باشیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها