خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین خبر داد:

برگزاری ششمین نمایشگاه تخصصی صنعت در قزوین

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گفت: ششمین نمایشگاه تخصصی صنعت همزمان با اولین نمایشگاه ماشین آلات ساخت و تولید ابزارآلات و تجهیزات کارگاهی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۰۷۶۸۹
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳

علی اصغر حاجی محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین اظهار کرد: ششمین نمایشگاه تخصصی صنعت همزمان با اولین نمایشگاه ماشین آلات ساخت و تولید ابزارآلات و تجهیزات کارگاهی از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۷ دی ماه به مدت ۴ روز با مشارکت تولیدکنندگان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

حاجی محمدی یادآور شد: استان قزوین نیز بلحاظ دارا بودن زیر ساخت‌ها و پتانسیل‌های صنعتی از جمله استقرار شهرک‌های صنعتی و بخصوص شهر صنعتی البرز و تنوع تولیدات صنعتی و معادن غنی و صادرات محصولات تولیدی موقعیت ویژه ای را برای گسترش روزافزون این بخش فراهم و به یکی از مهمترین مراکز صنعتی کشور تبدیل شده است.

وی افزود: ارائه توانمندیها و معرفی کالا و خدمات جدید مشارکت کنندگان، سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان، افزایش میزان تبلیغات در سطح عموم، تحقیق بازار و بازاریابی، آشنایی متخصصین و علاقمندان با تکنولوژی‌های روز این حوزه، آشنایی با آخرین دستاوردهای صنعتی کشور و … از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

این مسئول ضمن اشاره به برگزاری نشست‌های B2B در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت: ۶۳ مشارکت کننده از استان‌های تهران، قزوین، اصفهان و مرکزی تولیدات و محصولات خود را در ایام برگزاری نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین در پایان گفت: ششمین نمایشگاه تخصصی صنعت همزمان با اولین نمایشگاه ماشین آلات ساخت و تولید ابزارآلات و تجهیزات کارگاهی در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی (ره) جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقه‌مندان و عموم دایر خواهد بود.

 

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها