خبرهای داغ:
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی کشور

مهمترین وظیفه ما تولید و تربیت سرمایه انسانی است

زینی وند عنوان کرد: مهمترین وظیفه ما تولید و تربیت نیرو و سرمایه انسانی است. این رسالت بزرگ بر عهده آموزش و پرورش بوده و تعلیم و تربیت مقدم بر توسعه است.
کد خبر: ۹۲۰۸۱۶۴
|
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، همایش موسسین مراکز و مدارس غیردولتی آموزش و پرورش استان قزوین با حضور مجتبی زینی وند معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی کشور و مسوولان استانی برگزار شد.

 

زینی وند در این مراسم با اشاره به ایام فاطمیه بیان کرد: در قرآن به وجود مقدس پیامبر اسلام اشاره شده و در آیه شریفه خطاب به وی می فرماید ای پیامبر به مردم بگو بخاطر آنن همه مشقتی که کشیدم چیزی نمی خواهم جز اینکه نسبت به خانواده ام مودت داشته باشید.

 

وی گفت: با استعانت از سیره پیامبر باید مراقب باشیم کار نکنیم که دل پیامبر را آزارده کنیم و در مسیری قرار نگیریم که امروز دشمن برای بی اعتمادی مردم ایجاد کرده است. مهمترین رسالت ما در آموزش و پرورش خدا باوری، مسوولیت پذیری و پاسخگویی است. 

 

معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: مهمترین وظیفه ما تولید و تربیت نیرو و سرمایه انسانی است. این رسالت بزرگ بر عهده آموزش و پرورش بوده و تعلیم و تربیت مقدم بر توسعه است.

 

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی کشور عنوان کرد: اگر فهم مشارکت و تعریف مشارکت بین همه مدیران اجرایی کشور و مردم و آموزش و پرورش با آموزش و پرورش ایجاد شود بسیاری از مشکلات رفع می شود و از همین رو، اولین دغدغه مسوولان و نخبگان باید نسبت به آموزش و پرورش باشد.

 

وی افزود: آموزش و پرورش باید مردمی و دغدغه همگانی شود چرا که برخورداری آموزش و پرورش برای بالندگی نیازمند همگانی شدن است زیرا آموزه های فرهنگ دینی در حوزه قانون گذاری برای استفاده از همه ظرفیت ها در نهاد تعلیم و تربیت است.

 

زینی وند گفت: شوراهای آموزش و پرورش ظرفیت مناسبی برای توسعه و ارتقا تعلیم و تربیت است  و استفاده از خرد جمعی در بین  مدیران اجرایی می تواند موجب اتخاذ بهترین تصمیمات شود.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها