خبرهای داغ:
معاونت سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی:

پیام عملیات موشکی ایران به جهان رسیده است

معاونت سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: هدف گذاری جمهوری اسلامی از این عملیات موشکی پیامی است که به جهان رسیده است و دشمنان امروز مجبورند خبرنگاران را در پایگاه راه دهند و خسارت ها را منتشر کنند.
کد خبر: ۹۲۰۸۶۱۴
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد نوفرستی معاونت سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام استان صبح امروز در یادواره شهدای ورزشکار استان اظهار داشت: از سحرگاه ۱۳ دی ماه و ارتکاب جنایت بزرگ توسط آمریکا اتفاقات بزرگی در حال رقم خورده است اما دشمنان با کتمان اطلاع رسانی صحیح در رسانه های جهان به دنبال جبران شکست بزرگ خودشان هستند.

وی با اشاره به اینکه چرا آمریکایی ها این جنایت را مرتکب شدند افزود: اگر به ۴۰ سال قبل برگردیم که قمارباز دیگری به در راس سردمداری آمریکا بود و مردم ایران با انقلاب دومی که رخ داد و تسخیر لانه جاسوسی سیلی سختی به آمریکا زدند.  در عملیاتی بزرگ حمله به صحرای طبس راه اندازی کردند تا رئیس جمهور آمریکا در آستانه انتخابات بعدی از این حمله نظامی به عنوان برگ برنده رو کند و این قمار برنده ای به نام کارتر نداشت. 

 نوفرستی ادامه داد: بار دیگر امسال در آغاز گام دوم انقلاب که آمریکایی ها در صحنه منطقه با شکست سنگین بزرگی رو به رو شدند ترامپ نیز قمار بازی را به کار گرفت تا در آستانه انتخابات موفق شود و خیال می کرد که ایران قادر به پاسخگویی نخواهد بود و اکنون ایران درگیر مسایل داخلی است و مردم از تصمیمات دولتمردان ناراضی هستند.

 وی اظهار داشت: اغتشاشات در دوران گرانی بنزین در ایران ، دشمنان را دچار اشتباه بزرگی کرد و سردار سلیمانی که مهمان مردم عراق بود به دست جنایتکاران آمریکایی به شهادت رسید.

معاونت سیاسی سپاه استان گفت: آنچه رقم خواهد خورد همانطور که شن های طبس به دست خداوند وعده الهی محقق شد و مکر دشمن به خودشان برمی گردد این اتفاق می افتد. اما آنچه دشمنان در مکر خود در نظر نگرفته بودند و در رسانه ها آن را کتمان می کنند سیلی بزرگی بود که از سربازان انقلاب خوردند. گرچه آمریکا کشته هایی را پنهان کردند اما هدف این عملیات کشتن آنها نبود. چرا فرمانده پایگاه عین الاسد اگر زنده است با رسانه ها مصاحبه نمی کند؟

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها هنرشان بایکوت خبری تمام رسانه های دنیاست. رسانه های دنیا در اختیار جریان صهیونیستی است  و در اختیار دشمنی است که مدیریت می کند و در اتفاقی در سحرگاه ۱۸دی ماه رقم خورد تنها سه رسانه خبری منتشر کردند و کمتر از چند دقیقه خبر را برداشتند.

نوفرستی بیان داشت: هدف گذاری جمهوری اسلامی از این عملیات موشکی پیامی است که به جهان رسیده است و دشمنان امروز مجبورند خبرنگاران را در پایگاه راه دهند و خسارت ها را منتشر کنند. اول اینکه این موشک ها فتو شاپ نبوده و دقیق در وسط پایگاه عین الاسد اصابت کرد.

وی اضافه کرد: سامانه های کذایی دشمنان نشان داده که ۱۳ موشک به سمت پایگاه عین الاسد شلیک شده و توسط سامانه های پدافند آمریکا نتوانستند آنها را شناسایی و ردیابی و منهدم کنند و این مهمترین پیامی است که منتقل کردیم.

معاونت سیاسی سپاه استان تاکید کرد:  سیلی خوردند دشمنان و هم پیمانان آنها در منطقه، درد سیلی را هم دریافت کردند اما دنبال حاشیه سازی هستند. انتقام گرفته شد در اولین موضعی که ایران گرفت که حتی دشمنان تصور نمی کردند.

 وی با تاکید بر اینکه این سیلی زمینه ساز نابودی آمریکا از منطقه را به دنبال دارد گفت: سیلی محکم به آمریکا چنان پیام تمام کننده ای داشت برای کشورهایی که منتظر دفاع آمریکایی ها از خودشان هستند فهمیدند که آمریکایی ها حتی نمی توانند از خودشان دفاع کنند.

نوفرستی خاطرنشان کرد: ویژگی منحصر به فرد سردار شهید سلیمانی و آخرین پیام ایشان در نوشته ای بر سنگ مزارشان بنا به وصیت خودشان سرباز ولایت بودند و دستاوردهایی که رقم زدند مهمترین این بود که در برابر ولایت خاضع بود و ما به این ویژگی نیازمندیم .

وی افزود: امروز نیاز داریم به ولایتمدارانی از جنس حاج قاسم باشند که اگر رهبری فرمودند حل مشکلات ‌مردم در نیویورک نیست تحلیلی بر سخن رهبری نداشته باشند حل مشکلات مردم تنها به دست جوانان کشور است و نه غیر و سربازان ولایت در عرصه اقتصادی و سیاسی و فرهنگی نیاز داریم.

نوفرستی ادامه داد: به برکت خون شهدای ورزشکار و شهیدان مدافع حرم و شهید سلیمانی در اولین قدم حضور پر شور و دشمن شکن در انتخاباتی مردمی در گام دوم انقلاب داریم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها