۲۷۴ اثر به سومین جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر ارسال شد

مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: ۲۷۴ اثر به سومین جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر ارسال شد که تعداد آثار ارسالی در مقایسه با سال گذشته با رشد ۷۰ درصدی همراه بوده است.
کد خبر: ۹۲۰۸۶۲۲
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، رضا مریدی اصل امروز در آیین اختتامیه سومین جشنوار استانی رسانه‌ای ابوذر بابیان اینکه سازمان بسیج رسانه با هدف کمک به تشویق، توسعه و تقویت جبهه رسانه و نهادینه کردن فرهنگ تعامل و خودباوری رسانه‌ها تشکیل شده اظهار داشت: بسیج رسانه پایه‌گذار برنامه‌های متعددی از جمله جشنواره رسانه‌ای ابوذر به عنوان تنها جشنواره رسانه‌ای در کشور است.

وی با بیان اینکه دبیرخانه این جشنواره هر ساله از ابتدای آذر ماه آغاز به کار کرده و آییین اختتامیه آن دی ماه برگزار می‌شود افزود: ۲۷۴ اثر به سومین جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر ارسال شد که تعداد آثار ارسالی در مقایسه با سال گذشته با رشد ۷۰ درصدی همراه بوده است.

مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: در دومین جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر در لرستان و با توجه به اینکه فیلتری برای ارسال آثار در نظر گرفته نشده بود، ۸۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال و از این تعداد ۱۷۱ اثر به مرحله داوری رسید، اما امسال و با توجه به فیلترگذاری‌های انجام شده ۲۷۴ اثر ارسال شده و مورد داوری قرار گرفت.

مریدی‌اصل گفت: از مجموع آثار ارسالی، ۲۴ اثر در قالب‌های خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت، عکس و گزارش مستند خبری به عنوان برترین‌ها انتخاب شده‌اند و آثار نفرات برتر در هر قالب برای داوری به جشنواره کشوری ارسال می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذزاز آثار ارسالی به مرحله کشو ری دو اثر برگزیده شد، افزود: امید است امسال نیز آثاری از مجموع برترین‌های لرستان در جشنواره کشوری عناوین برتر را کسب کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات