خبرهای داغ:
جانشین سپاه گلستان:

شهید سپهبد سلیمانی راهبرد آمریکا در منطقه را با شکست مواجه کرد

شب گذشته ؛ یادواره شهدای روستای اتراچال شهرستان گرگان با حضور مردم ولایت مدار و شهیدپرور این روستا و با سخنرانی سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی ؛ جانشین سپاه نینوا برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۹۳۵۸
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی ؛ جانشین سپاه نینوا در این مراسم گفت : در زمانه ای قرار داریم که دشمن سعی در شهید زدایی دارد ؛ نام شهدا را از کوچه های ما پاک می کند ، در واقع سعی دارند یاد و نام شهدا را از اذهان و قلوب مردم از بین ببرند.

وی ادامه داد : همین حضور خانواده های شهدا در مراسمات منتسب به شهدا باعث زنده شدن یاد شهدا در جامعه می شود.همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند خانواده های شهدا چشم و چراغ این ملت اند ، باید با تکریم خانواده های شهدا و انتقال این فرهنگ به نسل های آینده ، با این حربه ی دشمن که سعی در نابودی تفکر جهاد و شهادت دارد ، مقابله کرد.

سید موسی حسینی با اشاره به جنایت اخیر آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم و سلیمانی و همرزمان ایشان عنوان کرد : این جنایت اخیر آمریکا در به شهادت رساندن سردار پرافتخار ما شعید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، اولین و آخرین جنایت آنها نبود.

جانشین سپاه نینوا سپس به سابقه ی تاریخی خباثت های آمریکای تروریست پرداخته و افزود : جنایت و خباثت های آمریکایی ها مختص بعد از انقلاب نیست.آنها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هم در زمان های مختلف اعم از کودتای 28 مرداد ، تصویب لایحه کاپیتولاسیون و ... ملت بزرگ ایران را تحقیر کردند.

وی در ادامه اظهار کرد : در همین ماه های اخیر که موج آنفولانزا در کشور براه افتاده بود ، دشمن حتی از ارسال واکسن و داروهای مورد نیاز ما خودداری می کردند.

سید موسی حسینی با تشبیه شخصیت حاج قاسم سلیمانی به مالک اشتر گفت : ما می گوییم سردار سلیمانی مالک اشتر انقلاب است . ویژگی های مالک اشتر چه بود ؟ در نامه ای که امام علی (ع) به مردم مصر می نویسد ، ویژگی های مالک اشتر را تحت عناوینی همچون شجاعت ، بصیرت ، دشمن ستیزی ، کمک به مظلومان و محرومان بر میشمارد.

جانشین سپاه نینوا به نقشه آمریکایی ها برای منظقه اشاره کرده و اظهار کرد : زمانی که آمریکایی ها نقشه خاورمیانه جدید را در سر داشتند ، حاج قاسم سلیمانی با امر ولایت و با استفاده از تمام ظرفیت های مردمی جبهه مقاومت ، این راهبرد استکبار جهانی را در سطح منطقه با شکست مواجه کرد.

سید موسی حسینی ؛ جانشین سپاه نینوا در پایان تصریح کرد :بعد از جنگ جهانی دوم هیچ نیروی نظامی جرات نکرده بود حتی یک تیر به سمت پایگاه های آمریکایی شلیک کند ، اما جمهوری اسلامی ایران بنابه قولی که بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی به مردم ایران و منطقه داده بود عمل کرد و با حمله موشکی به پایگاه "عین الاسد" چشم آمریکا در منطقه را کور کرده و هیمنه ی آمریکایی ها را فرو ریخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها