خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا گلستان خبر داد :

برگزاری نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج درگلستان

جانشین سپاه نینوا گلستان از برگزاری نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج خبر داد و گفت : این رویداد از روز دوم الی چهارم بهمن ماه در گرگان برگزار می شود .
کد خبر: ۹۲۰۹۴۶۷
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی جانشین سپاه نینوا استان گلستان صبح امروز یکشنبه 29 دیماه در گفتگو با بسیج اظهار کرد : رویکرد سپاه و بسیج به فضای مجازی راهبردی بوده و ما این فضا را به عنوان یک قدرت نرم ارزیابی می کنیم که باید در اختیار نیروهای حزب اللهی قرار بگیرد.

حسینی افزود : در همین راستا اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان گلستان برگزار می شود تا پتانسیل های استان در این زمینه احصا شود.

وی تصریح کرد : این رویداد تخصصی از روز چهارشنبه دوم الی جمعه 4 بهمن ماه به مدت 48 ساعت و بطور همزمان با سراسر کشور در گرگان برگزار می شود .

جانشین سپاه نینوا گلستان خاطرنشان ساخت : این رویداد در سه بخش تخصصی موشن گرافیک ، انیمنشن ، بازی و اپلیکیشن اندروید و با حضور گروههای مختلف استان گلستان که در این بخش علاقه مند و فعال هستند ، برگزار می گردد.

حسینی بیان کرد : تولیدات برتر و فاخر استانی در این جشنواره مورد تجلیل و قدردانی قرار خواهند گرفت و به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد، ضمن اینکه نفرات برتر به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

گفتنی است این رویداد مهم استانی از روز چهارشنبه دوم بهمن ماه در رستوران لاله جنب میدان بسیج گرگان به مدت 48 ساعت با حضور اصحاب رسانه و سایر علاقه مندان برگزار می شود .

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها