خبرهای داغ:
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین

امدادرسانی هلال احمر قزوین به 109 در راه مانده

هاشمی عنوان کرد: از امدادرسانی به 109 مسافر و کوهنورد در راه مانده بر اثر بارش برف و کولاک در شبانه روز گذشته خبر داد
کد خبر: ۹۲۰۹۶۲۳
|
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

امدادرسانی هلال احمر قزوین به 109 در راه مانده

حکمت اله هاشمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با بیان اینکه 30 نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر در قالب 10 تیم امدادی به یاری در راه ماندگان شتافتند ادامه داد: این افراد در مسیرهای ارتباطی برف گیر، کوهستانی و روستایی گرفتار شده بودند، که امدادگران به یاری آنها شتافتند.

وی افزود: 61 تن از حادثه دیدگان یاد شده مربوط به شهرستان قزوین و 30 تن نیز مربوط به شهرستان تاکستان بودند و سایر حادثه دیدگان به دیگر نقاط استان اختصاص داشتند.

امدادرسانی هلال احمر قزوین به 109 در راه مانده

هاشمی ادامه داد: با توجه به بارش برف و برودت دما در روزهای اخیر و پیش بینی هواشناسی مبنی بر ادامه وضعیت جوی ناپایدار، تمامی نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر قزوین به همراه تجهیزات امدادی برای امدادرسانی به حادثه دیدگان در آماده باش کامل به سر می برند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان عنوان کرد: شهروندان از مسافرت در شرایط جوی نامساعد پرهیز کرده و در صورت اجبار به سفر حتما همراه خود سوخت و تغذیه کافی، وسایل ارتباطی (موبایل و شارژر همراه) و البسه گرم به همراه داشته و در صورت بروز حادثه موارد را به پلیس و نیروهای امدادی از جمله هلال احمر اطلاع دهند.

 امدادرسانی هلال احمر قزوین به 109 در راه مانده

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها