دشمن در فضای مجازی سنگر گرفته است

فرمانده سپاه محمد رسوالله کنگان در برنامه سرکشی هفتگی خود به پایگاه ها در جمع بسیجی های پایگاه مسلم بن عقیل شهربنک حضور پیداکرد و پای دردودل بسیجیان نشست.
کد خبر: ۹۲۱۰۰۹۸
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵
دشمن در فضای مجازی سنگرگرفته استبه گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، در این دیدار صمیمی دوساعته سرهنگ تاجیک به موضوع بصیرت افزایی و روشنگری بیش ازپیش بسیجیان در جامعه اشاره کردند واذعان کردند: دشمن در فضای مجازی سنگر گرفته و با قدرت رسانه به تخریب پایه‌های انقلاب و نظام اسلامی و فضای مجازی را محل خوبی برای یارگیری ونفوذ در جامعه پیدا کرده است. ایشان به حاله نفوذ اشاره کردند و افزودند: طبق فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند:نفوذ در اقلیم سازی مانند موریانه از درون نابود کننده است و ما باید مراقب باشیم.
درادامه گفت:دشمن همواره جمهوری اسلامی را به سانسور و فقدان آزادی بیان متهم کرده است، اما در ماجرای شهادت سردار سلیمانی شبکه‌های اجتماعی توئیتر، اینستاکرام و گوگل ضمن دخالت مستقیم در اطلاع رسانی بسیاری از پیام‌های مرتبط با شهید و انتقام ایران را حذف می‌کردند. در همین زمینه تلاش می‌شد که صفحات و مطالب مرتبط با سردار سلیمانی دیده نشود و یا در صفحات دوم و سوم نمایش داده شود.
درپایان سرهنگ تاجیک از بسیجیان درخواست کردند فرمایشات و مطالبات حضرت آقا را مطالعه و در جهت تحقق آن بکوشند. زیراتاریخ نشان می‌دهد ملت‌هایی که جوانان آنان پیشرو در تولید و توزیع ثروت و علم باشند شکست ناپذیر خواهد بود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات