خبرهای داغ:
امام جمعه طبس:

شهادت سردار سلیمانی باعث تقویت روحیه انقلابی گری در جامعه شده است

امام جمعه طبس گفت : امروز برکت خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از سردار سلیمانی بیشتر شده است به این معنی که به حضور سردار سلیمانی باعث امنیت برای ما شده بود ولی شهادت ایشان باعث‌ جوشش و تقویت روحیه انقلابی گری در جامعه شده است .
کد خبر: ۹۲۱۰۱۷۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، حجت الاسلام والمسلمین محمدی سبزواری امام جمعه طبس و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس در جلسه  این ستاد گفت : حمایت مسئولین امر به معروف و نهی از منکر از ملزومات این امر است .


وی افزود : حفظ نظام و انقلاب از معروفات است که باید در راستای آن اندیشه های ناب امام و انقلاب را در جامعه گسترش دهیم.


محمدی خاطر نشان کرد : در زمینه انتخابات باید به دنبال حضور حداکثری باشم و حضور مردم باعث استحکام نظام است .


وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار شهید سپهبد سلیمانی گفت : امروز به برکت خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از سردار سلیمانی بیشتر شده است به این معنی که به حضور سردار سلیمانی باعث امنیت برای ما شده بود ولی شهادت ایشان باعث‌ جوشش و تقویت روحیه انقلابی گری در جامعه شده است .


رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس عنوان داشت : در زمینه پوشش و لباس در جامعه اسلامی ، ما باید به دنبال ساخت و فروش لباس هایی در شان مسلمانان باشیم که باید با رصد کنترل و تذکرات لازم به خاطیان این امر بازار دوخت، فروش و مصرف را در جامعه با حول و قوه الهی مدیریت کنیم .


همچنین وی خاطر نشان کرد : برگزاری جشن ها باید حلال ها و حرام ها را رعایت کنید و این مسئله به ایام شهادت و میلاد منحصر نمی شود بلکه باید در تمام ایام سال این مسئله رعایت شود و در ایام شهادت دقت و حساسیت بیشتری باید صورت گیرد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها