انسداد راه ارتباطی ۳۰۰ روستای شهرستان دلفان

فرماندار دلفان با اشاره به بارش برف سنگین در شهرستان دلفان گفت:در شب گذشته بارش برف راه ارتباطی ۳۰۰ روستای شهرستان را مسدود کرد.
کد خبر: ۹۲۱۰۴۷۱
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

حشمت بهمنی در گفت وگو با خبرنگار بسیج از لرستان با اشاره به اینکه برف راه ارتباطی ۳۰۰ روستایی دلفان را مسدود کرد، اظهار داشت: بارش شب گذشته برای مدتی تردد را در محور نورآباد -خرم آباد و نورآباد به نهاوند در گردنه گاماسیاب را مختل کرد اما با تلاش راهداران مشکل حل شد.

 

وی بیان کرد: ارتفاع برف در بعضی نقاط در سطح شهر و روستاها به بالای ۳۵ سانتی متر رسیده است و و در ارتفاعات بارش برف بیشتر بوده و باعث انحراف ۲۰۰ خودرو از جاده اصلی شد که به آنها امدادرسانی شد.

 

فرماندار دلفان ضمن بیان اینکه ستاد مدیریت بحران این شهرستان آمادگی لازم در مواجه با سرما و برف را دارد، اظهار داشت: از شب گذشته محل های برای اسکان مسافران با تمام امکانات در نظر گرفته شده و ۳۰۰ نفر از مسافران در راه مانده در این مکانها اسکان داده شده اند.

 

بهمنی ضمن بیان اینکه طبق آخرین تماس با بخشداران تصریح کرد: در خصوص قطعی برق و آب شرب مشکلی وجود ندارد و مهمترین مشکل در حوزه بازگشایی راههای روستایی بخصوص در بخش کاکاوند می باشد

 

به گفته وی ، ۴ اکیپ برف روبی اداره راهداری و ۳ اکیپ ماشین آلات دهیاری‌ها برای بازگشایی محورهای روستایی نیز اعزام شده اند و راههای روستایی در بخش خاوه تا ساعاتی دیگر بازگشایی می شوند و تلاش میشود راه‌های روستاهای بخش کاکاوند و منطقه میربگ هم تا اواخر وقت امروز بازگشایی شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات