پیشرفت 40 درصدی پروژه‌های سیل در لرستان

استاندار لرستان با اشاره به مشکلات برخی پروژه‌های سیل استان، گفت: در برخی پروژه‌ها مشکلات اجتماعی و قانونی وجود دارد که در جلسه امروز بر رفع هر چه زودتر آن‌ها تأکید شد.
کد خبر: ۹۲۱۰۵۰۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید موسی خادمی امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان اظهار کرد: در جلسه امروز آخرین وضعیت پروژه‌های سیل مورد بررسی قرار گرفت که خوشبختانه اغلب پروژه‌ها از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: میانگین وزنی پیشرفت پروژه‌ها حدود 40 درصد بوده، ضمن اینکه اعتبارهای جدیدی در حوزه‌های مختلف همانند کشاورزی و نوسازی مدارس به استان ابلاغ شده است.

 

استاندار لرستان با اشاره به مشکلات برخی پروژه‌های سیل استان، افزود: در برخی پروژه‌ها مشکلات اجتماعی و قانونی وجود دارد که در جلسه امروز بر رفع هر چه زودتر آن‌ها تأکید شد.

 

خادمی بیان داشت: جذب اعتبارات از مرکز سیاستی بوده که از سال‌های گذشته مطرح شده است، بنابراین سهم استانی از ردیف‌های متفرقه دستگاه‌ها و وزارت خانه‌های ملی را مشخص و مدیران را موظف به اخذ سهم می‌کنیم.

 

وی در خصوص منطقه ویژه اقتصادی خرم‌آباد، گفت: مراحل نهایی در حال طی شدن بوده و برنامه داریم این منطقه را در محل کارخانه پارسیلون راه‌اندازی نماییم.

 

استاندار لرستان تصریح کرد: امروز کلیات طرح به تصویب شورای برنامه‌ریزی استان رسید و امیدواریم مصوبه نهایی مجلس برای تحقق این مهم را نیز داشته باشیم.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات