نواخته شدن «زنگ فاطمی» در مدارس کوهدشت

مراسم نواختن «زنگ فاطمی» امروز، هفتم بهمن در مدارس کوهدشت نواخته شد.
کد خبر: ۹۲۱۱۵۰۴
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، به‌مناسبت بزرگداشت ایام فاطمیه امروز   مراسم نواختن «زنگ فاطمی» با حضور امام جمعه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس اداره بنیاد شهید، رئیس اداره فرهنگ و  ارشاد، جانشین فرمانده نیروی انتظامی و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان کوهدشت در دبیرستان دخترانه کوثر این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام جمعه کوهدشت اظهارکرد: حضرت فاطمه‌زهرا(س) ام‌ابیها و مادر تمام امت بوده و یک شخصیت مستقل است که بایستی سرمشق و الگوی همه ما باشد.

وی با بیان این‌که جامعه ما باید فاطمی باشد، عفت، عصمت، تقوا و نظم حضرت فاطمه‌زهرا(س)، الگوی جاودانه‌ای برای تمام زنان عالم به‌شمار می‌رود، ادامه داد: حضرت فاطمه‌زهرا(س) معلم تمام بشریت است، راه نجات و رفع مشکلات توسل به حضرت فاطمه‌زهرا(س) است چراکه نعمتی بی‌مانند بوده و فرزندان ایشان نیز راه پیامبر اکرم(ص) را ادامه دادند.

وی مراقبت و هوشیاری نسبت به فضای مجازی را مهم برشمرد و گفت: دشمن از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی به‌دنبال ترویج ابتذال در بین نسل جوان و خمودگی جامعه است، مسئولان در این راستا بایستی به‌طورجدی در زمینه شبکه ملی اطلاعات اهتمام بورزند.

طهماسبی با اشاره به این‌که رمز یا زهرا(س) شاه‌کلید پیروزی در عملیات‌ها است، گفت: حضرت فاطمه‌زهرا(س) چشمه جاری و حلقه وصل رسالت و امامت است، اگر آن حضرت نبود این امر محقق نمی‌شد و نبوت کامل نبود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات