خبرهای داغ:

جشن بزرگ بانوی فجر آفرین در اقبالیه برگزار شد

حجت الاسلام مهدی جو گفت: خداوند برای زنان الگویی (حضرت زهرا) فرستاده که امامان معصوم (ع) به او متوسل می شدند اگر از حضرت زهرا(س) الگو برداریم و سرمشق زندگی قرار دهیم بزرگترین گام را در طلوع و ظهور امام زمان (عج) انجام داده ایم.
کد خبر: ۹۲۱۷۸۱۳
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام مهدی جو مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در مراسم جشن بزرگ حضرت زهرا(س) با تبریک روز زن اظهار کرد: همانگونه که خداوند مسولیت هدایت را برعهده پیامبر گذاشت، همان خداوند شما بانوان را پیامبر خانواده و جامعه قرار داده است در زمینه هدایت پرورش وتربیت.

وی افزود: این وظیفه ی زن بودن خود را کم نگیرید، به قداست واهمیت این مقام شک نکنید و برای آن کم نگذارید.

مهدی جو یادآور شد: خداوند در قرآن فرموده است هرچیزی را که در زندگی دنیا و آخرت مورد نیاز شما باشد در قرآن کریم جمع آوری کردیم که نشان دهنده این است که باید توجه مان باید بیشتر از قبل به قرآن کریم باشد و به آیات قرآن تدبر کنیم و در زندگی پیاده کنیم.

این مسوول بیان کرد: خداوند مثل های زیادی درقرآن آورده است از ایمان، اخلاص و... برای مومنین عالم یک زن مثال میزند و برای کفار هم یک زن مثال می زند مانند زن فرعون برای مومنان.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) تاکید کرد: دشمنی که بخواهد به یک کشور حمله کند اول به شخصیت زن حمله می کند و از خانواده شروع می کنند که بر اساس مطالعه متوجه شدن محور خانواده زن می باشد و اگر دگرکون شود خانواده نیز دگرکون می شود.

وی تصریح کرد: منشأ تربیت درجامعه و خانواده زن می باشد، مرد از دامن زن به معراج می رسد، امروز غرب گرایان به زن نگاه ابزاری دارند، هیچ کس در دنیا نمی تواند از زن سو استفاده کند مگر اینکه زن خودش بخواهد، زنها باید ارزش و جایگاه منزلت خود را بدانند.

مهدی جو با اشاره به اینکه دین اسلام زن را عزیز می داند، گفت: خداوند سرچشمه امامت و عصمت را یک زن قرار داد که امامان ما به او متوسل می شدند، همان طور که ما به امامانمان متوسل می شویم و همچنین در تاریخ امامت دو زن رابط و حامل ودایع امامت می باشند حضرت زینب و حکیمه خاتون عمه امام زمان(عج).

این مسوول ابراز کرد: دهان بینی آفت زنان می باشد، باید جهان بین باشیم مثل پیامبر اکرم (ص)، مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب مقام زن را یک نقش کلیدی وتربیتی ترسیم می کند که یک نقش محوری و پایه ای است که زنان باید قدر این را بدانند.

وی در خاتمه گفت: خداوند برای زنان الگویی (حضرت زهرا) فرستاده که امامان معصوم (ع) به او متوسل می شدند اگر از حضرت زهرا(س) الگو برداریم و سرمشق زندگی قرار دهیم بزرگترین گام را در طلوع و ظهور امام زمان (عج) انجام داده ایم.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها