رزمایش گردان‌های بیت المقدس و کوثر دشتستان برگزار شد

رزمایش بزرگ رزمی فرهنگی الی بیت المقدس با حضور گردان‌های بیت المقدس و کوثر شهرستان دشتستان در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۷۹۷۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) شهرستان دشتستان، هدف از برگزاری این رزمایش را، علاوه بر ارتقای آمادگی برای مقابله با ناآرامی‌ها و دفاع از کوی و برزن، افزایش توان رزمی برای مقابله با اغتشاشات و تقویت روحیه معنوی بسیجیان دانست.
غلامپور گفت: اخلاص، فداکاری و عشق به اسلام از مشخصات بارز بسیجیان است و این نهاد فرزند خلف انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که در همه صحنه‌ها حضوری پررنگ داشته و دارد.
فرمانده سپاه ناحیه دشتستان با اشاره به اینکه در این رزمایش ده گردان از بسیجیان شهرستان دشتستان، آمادگی و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند گفت: رزمایش رزمی فرهنگی امام هادی (ع) با حضور گردان‌های بیت المقدس و کوثر به مدت دو روز (۲۴ و ۲۵ بهمن ماه) در اردوگاه قدس (آیت الله بهاالدینی) شهر برازجان برگزار شد.
سرهنگ پاسدار نعمت الله غلامپور تصریح کرد: مردم انتظارات زیادی را از بسیج دارند چراکه بسیج شجره طیبه‌ای است که نقش‌های مهم و کلیدی در جامعه را بر دوش دارد و امیدواریم با کمک دیگر نهاد‌ها بتوانیم در پویایی، تحرک و اقتدار ایران اسلامی همچون گذشته نقش آفرینی داشته باشیم.
رزمایش گردان‌های بیت المقدس و کوثر دشتستان برگزار شد
وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری رزمایش الی بیت المقدس، به نمایش گذاشتن قدرت و توان دفاعی، آمادگی توان رزم و تاکتیکی بسیجیان در مقابل دشمنان است.
سرهنگ نعمت الله غلامپور بیان کرد: یکی از اولویت‌های مهم و اساسی بسیج آمادگی همیشگی و لحظه‌ای بسیجیان برای اجرای عملیات مختلف فرهنگی، آموزشی، عقیدتی، سیاسی، علمی و نظامی است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات