خبرهای داغ:

پوستر شهدای مقاومت در جمع فعالان فرهنگی اهواز رونمایی شد

آیین رونمایی از پوستر شهدای مقاومت با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام‌جمعه اهواز و جمع کثیری از طلاب، دانشجویان و فعالان فرهنگی اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۹۰۴۷
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، آیین رونمایی از پوستر شهدای مقاومت در جمع کثیری از طلاب، دانشجویان و فعالان فرهنگی اهواز با حضور حجت‌الاسلام موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام‌جمعه اهواز و منصور کوهی رستمی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان و مسئولین در مصلا اهواز برگزار شد.

در این نشست صمیمی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد نبی موسوی‌فرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس اظهارداشت: راه و سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی و حماسه‌ای که در زمان حضور و بعد از شهادت وی در کشور و استان خوزستان شکل گرفت جان تازه‌ای به انقلاب داد.

 

وی افزود: مردم کشور و به‌ویژه خوزستان در یوم‌الله 22 بهمن نشان دادند در مسیر این انقلاب جان‌فشانی می‌کنند و این به برکت خون شهدای عزیزی همچون حاج قاسم سلیمانی است.

نماینده ولی فقبه در خوزستان تصریح کرد: دشمن توجه ویژه‌ای به مسئله انتخابات در کشور ما دارد و همان‌طور که در تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی بالغ‌بر 25 میلیون نفر شرکت داشتند و در راهپیمایی 22بهمن امسال نیز مشارکت مردم بی‌نظیر بود، به فضل خدا در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز مردم انقلابی و بصیر حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش تسنیم، پوستر شهدای مقاومت باهدف ترویج فرهنگ و سیره و سبک زندگی شهدای مقاومت، به زندگی و خاطرات شهدای همچون، شهید عماد مغنیه، شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید حسین همدانی، شهید حسن تهرانی مقدم، شهید فتحی شقاقی، شهید محمدناصری، شهید حسن شاطری و شهید شهید عباس موسوی، می‌پردازد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار