خبرهای داغ:
‍ فرمانده سپاه استان قزوین:

مجموعه قرارگاه پیشرفت و آبادانی یکی از مجموعه های با نشاط، پرانگیزه و امیدآفرین است

سردار شاهرخی گفت: مجموعه قرارگاه پیشرفت و آبادانی یکی از مجموعه های با نشاط،پرانگیزه،امیدآفرین،پرخیر و برکت و منشا اثر می باشد که خدمات فراوانی را در مناطق محروم در ۵ کارگروه به مردم انجام می دهد.
کد خبر: ۹۲۱۹۴۹۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در جمع شورای قرارگاه گفت: یکی از جمع هایی که خیلی دنبال میکنم و برنامه ریزی میکنم در جمعشان حضور پیدا کنم، همین جمع قرارگاه پیشرفت و آبادانی است. قرارگاه مجموعه ای با نشاط،پرانگیزه،امیدآفرین،پرخیر و برکت و منشا اثر می باشد که خدمات فراوانی را در مناطق محروم در ۵ کارگروه به مردم انجام می دهد.

یکی از کارکردهای اساسی قرارگاه عمق بخشی، تعمیق ارزش های محوری و بنیادی انقلاب اسلامی است.

شاهرخی در ادامه گفت: احیای ارزش های دینی، اقامه نماز و زنده نگه داشتن مساجد از جمله کارهای خیلی مهم امامان روستا می باشد. مساجد سنگر اصلی انقلاب اسلامی می باشد و نباید خالی از جوانان و نوجوانان باشد و شیطان با ابزار پر جاذبه و وسوسه کننده، هیجانی و تحریکی که دارد و با ذهن مخاطب ارتباط برقرار میکند، به دنبال دور کردن مردم از مساجد و ارزش های دینی می باشد که وظیفه امامان روستا در خنثی سازی خدعه های شیطان سنگین تر می شود و باید تلاش مضاعف داشته باشند و در خصوص مساله گویی، ترغیب مردم به انتخاب مرجع تقلید و آشنایی مردم با قرآن و نهج البلاغه و .... برنامه ریزی کنند. حضور بچه های قرارگاه علی الخصوص استقرار امامان روستا با خانواده در دور افتاده ترین نقاط یکی از اقدامات موثر قرارگاه است.

وی در ادامه بیان کرد: از ویژگی های دیگر قرارگاه پیشرفت ، انجام اقدامات متناسب با بوم روستا و منطقه، اقتضایی عمل کردن، خلاقیت و ابتکار در کار داشتن، می باشد.

سردار شاهرخی در ادامه افزود: خود کفایی روستاها در بعُد اقتصادی باید رونق بگیرد و خانوارهای ساکن روستا دستشان در جیب خودشان باشد و وابستگی روستا به شهر باید به حداقل برسد. روستا باید تولید کننده باشد و محتاج شهر نباشد و اگر چنین شود کمک بزرگی به اقتصاد میشود.
در قزوین ۳۰ درصد روستا نشین هستند و اگر تولید کننده باشند حساب کنید چه فراوانی و برکتی را به دنبال دارد.
یکی از آرزوهای ما این هست که بگوییم مردم روستا تولید کننده شدند و در تولید نان، روغن تخم مرغ، گوشت، مرغ و ... به خودکفایی رسیده اند که البته بخشی از این اقدامات توسط قرارگاه در روستاها انجام شده است و باید تلاش بیشتری کنیم تا این مساله در همه روستاها فراگیر شود.

یکی از اقدامات موثر قرارگاه پیشرفت و آبادانی تغییر سبک زندگی مردم می باشد و این کار عظیمی هست و بنده میخواهم در سال ۹۹ رونق بیشتری در این بخش صورت بگیرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان بیان کرد:در انتخابات دوم اسفند ماه با حضور حداکثری و مشارکت مردم باری دیگر اقتدار نقلاب اسلامی ایران را به رخ جهانیان خواهیم کشید.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها