خبرهای داغ:
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین

مبارزه با مواد مخدر، عزم جدی همگانی را می طلبد

سرهنگ عبدالمالکی گفت: صرفا دستگیری افراد معتاد و قاچاقچی نمی تواند پاسخگوی مشکلات موجود باشد. مبارزه با مواد مخدر عزم جدی همگانی می خواهد.
کد خبر: ۹۲۱۹۶۱۲
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان قزوین که به ریاست استاندار قزوین و با حضور مسوولان دستگاه های ذیربط در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد بیان کرد: صرفا دستگیری افراد معتاد و قاچاقچی نمی تواند پاسخگوی مشکلات موجود باشد. مبارزه با مواد مخدر عزم جدی می خواهد.

وی گفت: تجربه ثابت کرده دشمنان در حوزه سخت افزاری و فیزیکی توان مقاله با ما را ندارند اما در جنگ نرم، امروز یکی از شاخه های تهاجم فرهنگی، مواد مخدر است که کشور را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: تلاش و تعامل دستگاه ها در راستای مبارزه با مواد مخدر با اقدامات امروز دشمن برابری ندارد. مردم کشور ثابت کرده اند که هر زمان با هم متحد گشتند توانسته اند بر مشکلات غلبه کنند و مبارزه با مواد مخدر نیاز به عزمی اینچنین دارد.

سرهنگ عبدالمالکی عنوان کرد: نیروی انتظامی هر روز در درون شهرها و مرزها شهید و جانباز تقدیم میهن می کند. باید حرکتی کنیم که تقاضا را به صفر برسانم که بحث آموزش و فرهنگ سازی موجب این امر می شود. همچنان که در امر رانندگی و بستن کمربند توانستیم به این فرهنگ برسیم. امروز هدف دشمن علاوه بر جوانان، همسران و مادران خانواده است و این یک مساله حاد است چرا که ریشه تمام مشکلات اجتماعی و خانواده مواد مخدر است.

وی افزود: یکی از دغدغه های اصلی ما مواد مخدر است و نیاز است تا رسانه ملی و رسانه های کتبی و مجازی در این امر فعالیت بیشتری داشته باشند تا با فرهنگ سازی مناسب، افراد کمتری به این بلای خانمانسوز دچار شوند.

سرهنگ عبدالمالکی گفت: وقتی دشمن دین و جامعه را هدف گرفته باید با تمام وجود در برابر آن بایستیم و از دستگاه ها می خواهیم با جدیت بیشتری در این امر ورود یابند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها