اعلام نتایج رسمی انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان

نتایج رسمی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان گیلان اعلام شد.
کد خبر: ۹۲۲۰۱۱۵
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، روز گذشته (دوم اسفندماه) یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری از ساعت 8 صبح ‌آغاز و تا ساعت 24 ادامه یافت که براین اساس باید 290 نماینده از 208 حوزه انتخابیه انتخاب و راهی خانه ملت شوند.

از این میان استان گیلان دارای ۱۳ نماینده در مجلس شورای اسلامی است که این نمایندگان از یک حوزه ۳ نماینده و از ۱۰ حوزه یک نمانیده دارد.

دقایق ابتدایی بامداد امروز (‌سوم اسفندماه) شمارش آرا در حوزه‌های انتخابیه آغاز شد که نتایج شمارش آرا تا این لحظه به شرح زیر است:

در حوزه انتخابیه شهرستان رشت، "جبار کوچکی‌نژاد"، "سید علی آقازاده" و "محمدرضا احمدی" به عنوان نمایندگان منتخب مردم شهرستان رشت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

در حوزه انتخابیه لنگرود، "پرویز محمدنژاد" به عنوان نماینده منتخب مردم شهرستان لنگرود در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

در حوزه انتخابیه بندرانزلی، "احمد دنیامالی" به عنوان نماینده منتخب مردم شهرستان بندرانزلی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

در حوزه آستانه اشرفیه، "محمدعلی رمضانی دستک"  به عنوان نماینده منتخب مردم شهرستان آستانه اشرفیه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

در حوزه انتخابیه رودسر و املش، حجت‌الاسلام والمسلمین "محمد صفری" به عنوان نماینده منتخب مردم شهرستان رودسر و املش در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

در حوزه انتخابیه رودبار ، "مهرداد گودرزوند چگینی"  به عنوان نماینده منتخب مردم شهرستان رودبار در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

 در حوزه انتخابیه تالش، ماسال و رضوانشهر، "حسین محمدیاری" به عنوان نماینده منتخب مردم شهرستان‌های تالش، ماسال و رضوانشهر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل، "رسول فرخی" به عنوان نماینده منتخب مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

در حوزه انتخابیه آستارا، "غلامرضا مرحبا" به عنوان نماینده منتخب مردم شهرستان آستارا در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

در حوزه انتخابیه فومن و شفت، "خلیل بهروزی‌فر" به عنوان نماینده منتخب مردم شهرستان‌های فومن و شفت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

در حوزه انتخابیه صومعه‌سرا، "کاظم دلخوش اباتری" به عنوان نماینده منتخب مردم شهرستان‌ صومعه‌سرا در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات