خبرهای داغ:

بیانیه شورای ائتلاف استان کرمانشاه خطاب به مردم

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای از حضور مردم در انتخابات تشکر کرد.
کد خبر: ۹۲۲۰۲۵۱
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، پس از پایان رای گیری و شمارش آرا، آمارهای قطعی و غیر رسمی در استان خبر از پیروزی نمایندگان شورای ائتلاف در کرمانشاه می‌دهد.

به همین منظور، این شورا با صدور بیانیه‌ای از حضور مردم در انتخابات و اعتماد به کاندیداهای این شورا، تشکر و سپاسگزاری کرد. متن بیانه‌ی صادره به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند رحیم را که بار دیگر عنایت خاصه ی خود را شامل حال مردمان مومن و شریف ارض ملکوتی ایران نمود و برگ درخشان دیگری از مردم سالاری دینی در کشور را رقم زد.

بر خود لازم می دانیم از تعهد و شعور بالای مردمان شریف ایران علی الخصوص کرمانشاه که بار دیگر عشق به انقلاب، مهر به وطن و پای بندی به آرمان های امام و رهبر معظم انقلاب را نشان دادند تشکر نماییم.

این مجلس در زمانه ای تشکیل می گردد که با ناکارآمدترین دولت پس از انقلاب مواجه هستیم که موجی از نگرانی ها و مشکلات را برای مردم پدید آورده است و بر همین مبنا باری سنگین بر دوش دارد و نمایندگانی که هم اکنون به بهارستان راه یافته اند و چه آنانکه در مرحله ی دوم آن مسیر را در پیش دارند باید بدانند که دِینی عظیم بر عهده دارند و باید ریل های حرکت کشور را به مسیر اصلی بازگردانند و در این مسیر و امیدی که با این انتخابات ایجاد شده، هیچ کوتاهی و ضعفی پذیرفتنی نیست.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه وظیفه ی خود می داند که با یاری پروردگار متعال، طرحی نو از بررسی عملکرد نمایندگان را رقم زند و شفافیت عملکرد آنان را پیگیری و به مردم شریف استان اعلام نماید.

امیدواریم به فضل الهی این مجلس با اقدامات شایسته و انقلابی ضمن خنثی سازی توطئه های دشمنان، افزایش رفاه و امید را در کشور فراهم آورد و آنچه در خور ملت شریف ایران است را اعاده نماید.

ارسال نظرات