خبرهای داغ:

از کرونای سیاسی تا سیاست کرونا!!

آمریکا میزان خسارت مالی خود را با انتقال این بحران به سایر کشورها جبران کرده است، فروش واکسن کرونا، کیت های تشخیص، ماسک، ژل، مواد ضد عفونی و الکل بیش از ۱۵میلیارد دلار در مدت کم سود نصیب شرکت های آمریکایی کرده است.
کد خبر: ۹۲۲۰۷۸۶
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

ویروس کرونا که منبع آن حیوانی می باشد در نهایت به ایران و ۳۵ کشور منتقل گردید، این ویروس از کشورهای همسایه ایران مانند پاکستان و افغانستان وارد گردید، بی شک ویروس آزمایشگاهی که برای اولین بار آمریکا و بی بی سی متوجه شدند و کشورها را در حالت آماده باش قرار دادند.


۲۸۰هزار نفر در آمریکا به علت ویروس آنفلونزای نوع Bمبتلا شدند که بیش از ۱۲هزارنفر منجر به مرگ شده است، اما هیچ وقت بحران اعلام نگردید و رسانه ها در سکوت خبری از کنار آن رد شدند، اعلام ویروس کرونا در چین بیش از ۱۹۰میلیارد دلار تا کنون خسارت وارد کرده است و اقتصاد چین را ۲۰درصد نسبت به آمریکا عقب انداخته، آمریکا راه خروج از بحران را یاد گرفته و انتقال بخشی از مشکلات خود به دیگر کشورها می باشد، حجم تجاری آمریکا با چین بیش از ۴۰۰میلیارد دلار بوده و بیشترین آمار کرونا بعد از چین در آمریکا می باشد.

غافلگیری ایران در مواجهه با کرونا بیشتر ترس رسانه ای می باشد، میزان مرگ و میر آنفلونزا بیش از کرونا می باشد، عدم حضور مردم در صف رای گیری که بخش اندکی به انتشار این ویروس مرتبط بود و تعطیلی مدارس، دانشگاه ها، لغو سفر راهیان نور، خلوت شدن بازارها، قحطی ماسک، ژل، مایع ضد عفونی و مواد شوینده، تحمیل هزینه آماده باش به وزارت بهداشت، در حقیقت نوعی جنگ بیولوژیک رقم خورده است که هزینه آن بیشتر از بودجه سپاه قدس در سوریه و عراق است.

آمریکا میزان خسارت مالی خود را با انتقال این بحران به سایر کشورها جبران کرده است، فروش واکسن کرونا، کیت های تشخیص، ماسک، ژل، مواد ضد عفونی و الکل بیش از ۱۵میلیارد دلار در مدت کم سود نصیب شرکت های آمریکایی کرده است. هدف نویسنده ویروس سیاسی کرونا می باشد، وقتی سارس منتشر شد هیچ اتفاقی در ایران نیفتاد با اینکه درصد مرگ و میر آن بیشتر از کرونا بود.

ماسک کاغذی ۵۰۰تومنی به یکباره ۱۵تا۱۸هزار تومان و ماسک فیلتر دار ۱۵۰۰تومن به ۵۰هزار تومان افزایش می یابد شک نکنیم که خطر ناک تر از ویروس کرونا، کرونای سیاسی است. گردانندگان این بازی در اتاق کنترل خود به ریش دنیا می خندند، در اروپا و آمریکا که بیشترین مراوده مالی و توریستی با چین را دارند هیچ نشانی از بحران دیده نمی شود. خدا کند ویروس کرونا برای سرپوش گذاشتن به بودجه انقباضی سال ۹۹ نباشد که در آن ویروس تورم می تواند استخوانهای مردم را خرد کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها