خبرهای داغ:
معاون بهداشت و درمان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

آمادگی سپاه استان جهت همکاری با دانشگاه علوم پزشکی/‌رسانه ها از بروز شایعات جلوگیری نمایند

سرهنگ سیاهکالی گفت: پیش بینی های لازم جهت مقابله و پیشگیری با این بیماری ا نجام شده و با ایجاد جوی آرام می توان این دوره از بیماری را طی کرد.
کد خبر: ۹۲۲۰۹۸۷
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ جبیب اله سیاهکالی مرادی معاون بهداشت و درمان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه که به منظور بررسی راهکارهای رسانه ای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا که در سالن جلسات اقشار سپاه استان رگزار شد بیان کرد: وظیفه همه ما در هر جایگاهی این است، این اعتماد برای مردم ایجاد شود که مسوولان تلاش می کنند تا مشکلات موجود را برطرف نمایند.

وی گفت: پیش بینی های لازم جهت مقابله و پیشگیری با این بیماری ا نجام شده و با ایجاد جوی آرام می توان این دوره از بیماری را طی کرد.

معاون بهداشت و درمان سپاه استان اظهار کرد: این ویروس استان های همجوار را درگیر کرده و با رعایت اصول بهداشتی می توان بر آن غلبه کرد.

سرهنگ سیاهکالی عنوان کرد: هجوم مردم به مراکز داروخانه ای جهت تهیه ماسک و لوازم بهداشتی در سراسر کشور، موجب سواستفاده برخی افراد و گرانفروشی و احتکار این کالا شده اما لازم است تا مردم آموزش ببینند و فرهنگ سازی شود که لازم نیست که همه از ماسک استفاده نمایند.

وی افزود: مردم مطمئن باشند مسوولان استانی پیش بینی های لازم را انجام داده اند و هرکجا که نیاز است مطالب موثق به مردم ارائه می شود.

سرهنگ سیاهکالی گفت: در بحث ایجاد آرامش و امید در جامعه همه باید بسیج شویم. باید فرهنگ سازی شود تا مردم به پیشگیری حساسیت لازم را داشته باشند اما از بروز شایعات در جامعه جلوگیری شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها