خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین

تااطلاع ثانوی بقاع متبرکه فعال نخواهدبود/حمایت خیرخواهانه اوقاف از 1500خانوارکم درآمد

حجت الاسلام مجیدی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و اقدامات پیشگیرانه در این خصوص بیان کرد: تا اطلاع ثانوی بقاع متبرکه فعال نخواهد بود.
کد خبر: ۹۲۲۵۵۹۵
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴

حجت الاسلام مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، با اشاره به شیوع بیماری کرونا و اقدامات پیشگیرانه در این خصوص بیان کرد: تا اطلاع ثانوی بقاع متبرکه فعال نخواهد بود.

وی گفت: با توجه به برنامه تحویل سال نو که به دلیل شیوع بیماری کرونا منتفی شد، طی مذاکراتی با صدا و سیمای مرکز قزوین مبنی بر این که در ده ساعت پیش از تحویل سال نو، به صورت میان برنامه آیتم هایی بدون زائر با حضور مهمان در کنار ضریح مقدس امامزاده حسین(ع) ضبط و پخش شود که تجدید خاطره ای برای بینندگان محترم این شبکه باشد اما هنوز پاسخی از سوی صدا و سیمای مرکز قزوین اعلام نشده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین با اشاره به اقدامات حمایتی این اداره کل از اقشار محروم و کم درآمد اظهار کرد: بیش از ده روز است که موقوفات متصرفی و غیرمتصرفی، در راستای حمایت از اقشار محروم و کم درآمد اقدام به تهیه بسته های بهداشتی، لباس، کفش، مواد ضدعفونی و خوراکی و نیز مبالغی وجه نقد با اعتباری بالغ بر چهارصد میلیون تومان کرده اند که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده این اقدام خیرخواهانه طی امروز به پایان می رسد و حدودا 1500 خانواده شامل این اقدام خیرخواهانه شدند.

حجت الاسلام مجیدی با اشاره به فعالیت اداره کل اوقاف استان قزوین در بحث مقابله با بیماری کرونا و در تعامل با دستگاه های ذیربط عنوان کرد: در این راستا علاوه بر تعطیلی بقاع متبرکه، خیاط خانه حضرت علی اصغر(ع) که در ایام ماه محرم برای دوخت لباس شیرخواراگان فعال می باشد، حدود سه روز است مشغول دوخت لباس یکبار مصرف برای کادر درمانی از سوی جهادگران می باشد.

وی افزود: همچنین برنامه ای ویژه جهت طبخ غذای گرم برای جهادگران عرصه مقابله با بیماری کرونا در آشپزخانه زبیده خاتون(ع) با هماهنگی و نظارت مجموعه علوم پزشکی در نظر گرفته شده که بزودی این کار انجام خواهد شد.

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها