فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان:

اماکن عمومی رشت تا ۷ فروردین توسط سپاه ضدعفونی می‌شود

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان از ضدعفونی اماکن عمومی رشت تا ۷ فروردین توسط سپاه خبر داد و گفت: عملیات ضدعفونی اماکن عمومی رشت توسط 2 یگان جنگ نوین و بهداری گیلان انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۲۲۷۳۹۱
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ پاسدار بهروز دولتی امروز در جمع خبرنگاران از ضدعفونی کردن اماکن عمومی کلانشهر رشت تا 7 فروردین خبر داد و اظهار داشت: عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن اماکن و معابر عمومی شهر رشت برای ریشه‌کن کردن ویروس کرونا در دستور کار قرار دارد.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با اشاره به ضدعفونی کردن بیمارستان‌های گیلان خاطرنشان کرد: بیمارستان‌ها به‌عنوان مراکز حیاتی کنترل و درمان ویروس کرونا باید به‌طور دائم ضدعفونی شوند از این رو بیمارستان‌های رسول اکرم(ص) و رازی رشت گندزدایی می‌شوند.

دولتی به گندزدایی و ضدعفونی کردن روزانه و مستمر معابر شهری توسط سپاهیان و بسیجیان تصریح کرد: نیروهای ما علاوه بر حضور در بیمارستان‌ها و کمک به پرسنل بهداشتی، روزانه معابر شهرهای مختلف گیلان را با هماهنگی نهادها و مجموعه‌های ذی‌ربط نیز ضدعفونی می‌کنند.

وی با بیان اینکه عملیات ضدعفونی اماکن عمومی رشت توسط 2 یگان جنگ نوین و بهداری گیلان انجام می‌دهند عنوان کرد: تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با استفاده از 42 دستگاه خودرو و 21 دستگاه موتورسیکلت در این امر مشارکت دارد.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان افزود: بسیجیان گردان امام حسین(ع) رشت و پاسداران لشکر عملیاتی 16 سپاه استان گیلان این روزها در کنار سایر کادر درمانی استان مشغول ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم هستند و با تمام توان خود به میدان آمده‌اند.

دولتی اظهار داشت: لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان از 6 اسفند عملیات گندزدایی را در شهرهای مختلف گیلان آغاز کرد و اقدامات خود را تا ریشه‌کنی کامل ویروس کرونا در این استان ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات