بازدید فرمانده سپاه قدس گیلان از روند فعالیت درمانگاه امام سجاد(ع) رشت+ تصاویر

سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان ظهر امروز با حضور در درمانگاه امام سجاد (ع) سپاه در رشت از روند خدمات‌رسانی و فعالیت این مجوعه بازدید کرد.
کد خبر: ۹۲۲۸۴۰۷
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت, سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان ظهر امروز با حضور در درمانگاه امام سجاد (ع) سپاه در رشت از روند خدمات‌رسانی و فعالیت این مجوعه بازدید کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به اینکه مراکز درمانی سپاه عمدتاً درمانگاه های شهری هستند، اظهار داشت: تقریبا ۸ درمانگاه فعال داریم و بزرگ ترین آنها هم درمانگاه امام سجاد در مرکز استان است که این درمانگاه‌ها تقریباً فیلتر شدن جهت کنترل افراد مشکوک به کرونا و جلوگیری از مراجعه افرادی که نیازی نبود به بیمارستان ها مراجمعه کنند.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه در یک ماه اخیر درمانگاه های ما شبانه روزی شدند، تصریح کرد: درمانگاه های ما تقریباً حدود ۳۸ هزار نفر مراجعه کننده در سطح استان گیلان داشتند که نقش بسیار ارزشمندی در جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ایفا کردند.

وی با اذعان به اینکه یک بیمارستان صحرایی در بیمارستان رازی کاملا‌ مجهز توسط مجموعه نیروی دریایی برپا شد، افزود: تعدادی از افراد متخصص پزشک، پزشکیار و پرستار عمدتاً از تهران توسط بهداری سپاه به گیلان مأمور شدند که در بیمارستان‌های سراسر استان و درمانگاه های سپاه مستقر کردیم تا درمانگاه های سپاه شبانه روزی شود و مابقی هم جخت کمک به بخش درمان بیمارستان های دولتی و خصوصی فرستاده شدند تا کمکی از ناحیه سپاه به مجموعه درمانی شده باشد.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه بالغ بر ۱۲۰ نفر متخصص در این ایام در بیمارستانهای دولتی و خصوصی داشتیم، گفت: تعداد زیادی از نیروهای لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان و سپاه های نواحی ما به درخواست رؤسای بیمارستان‌ها در اختیار بیمارستان های رازی و حضرت رسول اکرم(ص) رشت ، پیروز و میلاد لاهیجان ، تالش ، لنگرود ، شهید امینی رودسر و انزلی جهت درمان و خدمت به بیماران کرونایی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات