خبرهای داغ:

۹۰هزار نفر در ایستگاه های سلامت بسیج دانشجویی استان قزوین غربالگری شدند

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به غربالگری از 90 هزار نفر در ایستگاه های سلامت بسیج دانشجویی استان گفت: 8 ایستگاه بسیج داشجویی استان قزوین عهده دارن این طرح هستند.
کد خبر: ۹۲۲۸۹۳۹
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲

محمدرضا بحرانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین،ضمن اشاره به این موضوع که8 ایستگاه غربالگری بسیج دانشجویی در استان قزوین دائر است، تصریح کرد: طرح غربالگری از 15 اسفند سال گذشته آغازشده است و جهاد گران بسیج دانشجویی تاکنون 90 هزار نفر از هم استانی ها را غربالگری و تب سنجی و پایش میزان اکسیژن افراد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه  علاوه بر ایستگاه های ثابت گروه های جهادی به مناطق محروم استان نیز اعزام شده اند، گفت: تا به امروز 4 مرحله گروه های جهادی جهت غربالگری با دستگاه تب سنج و اندازه گیری اکسیژن خون و ضربان قلب ،به مناطق محروم روستایی استان  اعزام شده اند و بیش از 5 هزار نفر در این غربالگری مورد ارزیابی قرار گرفتند.

بحرانی، هدف از غربالگری را قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دانست و تأکید کرد: در ایستگاه های ثابت و سیار اقدام به ارائه آموزش و مشاوره روانشناسی در جهت آرامبخشی جو روانی جامعه نیز صورت پذیرفته است.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی در مناطق محروم استان  گفت: از  اسفند سال گذشته تاکنون اقلام بهداشتی بین خانوارهای مناطق کم برخوردار استان به صورت رایگان توزیع‌شده است.

 

۹۰۰۱/ت۲۰/

ارسال نظرات
پر بیننده ها