خبرهای داغ:

ورود جدی فرماندار شهرستان قزوین به بررسی وضعیت بهداشتی در جایگاههای سوخت

فرماندار شهرستان قزوین گفت: جایگاه های سوخت را می توان یکی از اماکن عمومی پرخطر و مستعد برای انتقال ویروس کرونا نام برد که بنا به دستور صادره از سوی فرمانداری مقرر گردیده است در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا جایگاههای سوخت نسبت به گندزایی محیط اقدام شود.
کد خبر: ۹۲۲۹۲۰۲
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، محمد شفیعی فرماندار شهرستان قزوین، صبح دوشنبه با حضور در جایگاه های سوخت در سطح شهر قزوین، از این اماکن بازدید میدانی بعمل آورده و نسبت به جریمه و پلمپ جایگاه های متخلف اقدام نمودند. 

 

فرماندار شهرستان قزوین در حاشیه این بازدید گفت: جایگاه های سوخت را می توان  یکی از اماکن عمومی پرخطر و مستعد برای انتقال ویروس کرونا نام برد که بنا به دستور صادره از سوی فرمانداری  مقرر گردیده است در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا جایگاههای سوخت نسبت به گندزایی محیط اقدام شود.

 

فرماندار قزوین افزود: همچنین عملیات سوختگیری توسط متصدیان جایگاه صورت پذیرد که متاسفانه این امر تاکنون درحد مطلبوبی به اجرا نرسیده ، لذا بهراه تیمی متشکل از نمایندگان فرمانداری، دادستانی، بهداشت محیط و نیروی انتظامی عملیات بازدید از این اماکن آغاز و در صورت مشاهده عدم رعایت نکات بهداشت پس از تنظیم صورتجلسه در محل با متخلفین از سوی دستگاه قضا برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: در راستای تداوم سلامت در جامعه و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا این بازدید ها بصورت مستمراز جایگاههای سوخت  در سطح  شهرستان قزوین ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها