جانشین سپاه شهرستان عسلویه:

حضور بیش از ۵۰۰ بسیجی در مقابله با کرونا

جانشین سپاه شهرستان عسلویه گفت:بیش از ۵۰۰ جهادگر بسیجی در خط مقدم مقابله با کرونا در سطح شهرستان حضور دارند.
کد خبر: ۹۲۲۹۴۳۶
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سروان پاسدار سجاد شیخیانی جانشین سپاه شهرستان عسلویه در گفت و گو با برنامه سلام سلامتی رادیو بوشهر، با بیان این که افتخار بسیج و سپاه همراهی با مردم در شرایط سخت است، گفت:۵۰۰ جهادگر بسیجی در قالب ۱۵ گروه جهادی برای مبارزه با ویروس منحوس کرونامشغول خدمت رسانی هستند.


او با اشاره به این که ۱۵ گروه جهادی اماکن عمومی، معابر و... را بمدت ۲۰ روز تاکنون ضدعفونی کرده اند، افزود: با تعامل صورت گرفته با شرکت‌های موجود در سطح شهرستان اقلام بهداشتی بین مردم بخصوص افراد کم برخوردار و در معرض خطر توزیع شده است.


جانشین سپاه شهرستان عسلویه در ادامه افزود: برای ضد عفونی و گند زدایی معابر و اماکن موجود در سطح شهرستان بیش از ۲۰۰۰ لیتر ماده ضدعفونی کننده به کار گرفته شده است.


وی خاطرنشان کرد: بیش از یکصد نفر از از اعضا داوطلب بسیجی نیز در سطح شهرستان در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا با شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشارکت دارند.

شیخیانی همچنین با بیان نقش ویژه خواهران بسیجی در حرکت‌های جهادی گفت: ۱۰ کارگاه تولید ماسک و دستکش یکبار مصرف نیز در سطح شهرستان توسط بسیج جامعه زنان شهرستان عسلویه فعال شده است که روزانه ۲۰۰۰ عدد ماسک در این کارگاه‌ها تولید و در سطح شهرستان توزیع می‌شود.


وی با بیان آسیب پذیری بخشی از سرپرستان خانوار‌ها بدلیل تعطیلی کسب کارشان در ایام افزود: در جهت کمک به خانواده‌های آسیب دیده بدلیل تعطیلی کسب و کار بیش از ۱۶۰ بسته معیشتی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال به خانواده‌ها اهدا شده است.


جانشین سپاه شهرستان عسلویه خدمت گزاری بی منت را افتخار بسیج و سپاه دانست و افزود: سپاه و بسیج از بطن جامعه بوده و همواره در مسیری که فلسفه‌ی وجودی خود را که همان نقش آفرینی و خدمت رسانی در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی است حرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات