تمدید لغو تردد دریایی بمدت یک هفته در خارگ

با توجه آمارهای اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر که این آمار چراغ راه شهرستان ها و مناطق در استان بوشهر برای آمادگی هر چه بیشتر جهت مقابله با این بیماری می باشد، شرایط حاکم بر استان در روزهای اخیر تغییر کرده است و باید اقدامات پیشگیرانه با جدیت دنبال شود.
کد خبر: ۹۲۲۹۸۹۰
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴

تمدید لغو تردد دریایی بمدت یک هفته در خارگبه گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، محمود رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: جزیره خارگ یکی از نقاط مهم و راهبردی ایران اسلامی و بعنوان پشتیبان اصلی جبهه اقتصاد مقاومتی ایران اسلامی می باشد.

وی افزود: با هم افزایی و همکاری خوبی که بین دستگاهها و ادارات در بخش ویژه خارگ وجود دارد اقدامات بسیار مناسبی در حوزه مبارزه با شیوع بیماری کرونا صورت گرفته است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: با توجه آمارهای اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر که این آمار چراغ راه شهرستان ها و مناطق در استان بوشهر برای آمادگی هر چه بیشتر جهت مقابله با این بیماری می باشد، شرایط حاکم بر استان در روزهای اخیر تغییر کرده است و باید اقدامات پیشگیرانه با جدیت دنبال شود.

 

وی افزود: با تصمیمات و خرد جمعی صورت گرفته در مدیریت بحران بخش ویژه خارگ تمامی ترددهای مسافری دریایی به مدت هفت روز لغو شد و اداره بندر و دریانوردی خارگ مسئول نظارت بر این روند در حوزه دریانوردی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات