خبرهای داغ:

اهدا لوح سپاس سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تصویرگر چهره سردار سلیمانی

عصر امروز طی مراسمی با حضور سردار محمد شاهرخی کار از مهران رحمانی جوان تاکستانی که در برنامه عصر جدید تصویرگر چهره سردار شهید سلیمانی بود، با اهدای هدیه و لوح سپاس از سوی سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر شد.
کد خبر: ۹۲۳۴۱۷۶
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار شاهرخی در این مراسم ضمن تقدیر از مهران رحمانی تصویرگر چهره سردار شهید سلیمانی در برنامه عصر جدید بیان کرد: هنر شما، برخاسته از دل بود و کاری که از روی نیت دل باشد، مطمئنا بر دل می نشیند.

وی گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا برکات عمده ای در بر دارد که تکریم جامعه ایران یکی از این برکات برای شما بود و این یعنی مورد پسند خدا بودن و کاری که مورد پسند خدا باشد مورد پسند خلق است.

سردار شاهرخی اضافه کرد: امروز مسوولیت جوانانی همچون شما سنگین است و قطعا روح سردار سلیمانی همواره همراه شماست و با توجه به خلاقیت شما، انتظار کارهای بزرگی از این دست می رود و نام شما هم در جامعه ایرانی و هم در قلوب ملت های آزادی‌خواه، بعنوان فرزندان پرافتخار این سرزمین به یادگار می ماند.

 

در ادامه مهران رحمانی با بیان اینکه ترسیم چهره سردار سلیمانی و ادای احترام به این شهید والامقام افتخاری در کارنامه حرفه ای وی می باشد گفت: شهدا زنده اند و ما وظیفه داریم راه شهدا را زنده نگه داریم.

وی گفت: من بعنوان هنرمندی کوچک از جامعه بزرگ هنرمندان این کار را انجام دادم و خواسته من از هنرمندان این است که با هنر خود یاد شهدا را در جامعه زنده نگه دارند چرا که مسیر شهدا نجات دهنده جامعه از هر انحراف است.

این جوان هنرمند با ابراز خوشحالی از ارائه هنر خود در رسانه ملی افزود: در صحنه های مختلفی حاضر شدم و نقوش بسیاری را ترسیم کردم اما همیشه دوست داشتم ترسیم چهره سردار را در فضایی خاص با بازتابی بزرگ انجام دهم.

رحمانی زیباترین و باارزشترین هدیه در طول زندگی خود را دریافت انگشتر سردار شهید سلیمانی از سوی خانواده این شهید بزرگوار بیان کرد.

 

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها