بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان به مناسبت گرامیداشت سالگرد آزادسازی خرمشهر:

با افتخار در مقابل هرگونه تجاوز و تهدید دشمنان خارجی ایستادگی می‌کنیم.

هشت سال دفاع مقدس زیباترین تابلو‌های ایثار و فداکاری همراه با شجاعت و رشادت را ترسیم کرده است.
کد خبر: ۹۲۴۴۰۸۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
سلام بر لب‌های آغشته به خون سلام بر آیه‌های بی نیاز از تفسیر و بر سجاده‌های سرخ عبادت و سلام برق طرح‌های پایدار و خون و نماز‌های پنهانی بسیجیان گمنام یادش بخیر که علامت زهد و مبارزه بود یاد پلاک‌های بخیر که شماره پرواز بود یاد جنازه‌های بخیر که هرگز تشکیل شدند و در لابلای نیزار‌ها و آرامش به خواب رفتند و خرمشهر یادآور خاطره باشکوه مجاهدان نیست که در هشت سال دفاع مقدس زیباترین تابلو‌های ایثار و فداکاری همراه با شجاعت و رشادت را ترسیم نمودند.


خاطره انسان‌های بزرگ و کم ادعایی که کمر به دفاع از ارزش‌های اسلامی و سند و برای حفظ انقلاب نهراسیدن و در آسمان ظلمت جهل بشریت ستاره هدایت شدن اکنون که با توسعه‌های گسترده و سازمانی ته دشمنان دیرینه اسلام و انقلاب روبه‌رو هستیم.

با اتکا به قدرت لایزال الهی توطئه‌ها و کارشان به دشمنان قسم خورده را بر هم می‌زنیم و با حفظ دستاورد‌های این انقلاب و با ایجاد تحول و پویایی در همه عرصه‌ها خون شهیدانمان را در هشت سال جنگ تحمیلی پاسداری خواهیم کرد و با افتخار در مقابل هرگونه تجاوز و تهدید دشمنان خارجی ایستادگی می‌کنیم.


مردم مسلمان و غیور ایرانی با اه و پیمانی که با بنیانگذار انقلاب حضرت امام خمینی مستند همیشه متعهد خواهند بود تا از جایی میهن اسلامی حراست نموده تا این انقلاب را به صاحب اصلی اش حضرت مهدی عجل الله بسپارند.


سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان نیز با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که یادآور مقاومت ایثار و رشادت و مردان و شیر زنانی که برای عظمت اسلام و انقلاب تلاش نمودند می‌باشد را ارج نهاد و آمادگی همه جانبه خود را برای دفاع از انقلاب و پاسداری از خون شهیدان اعلام می‌دارند
ارسال نظرات
آخرین اخبار