خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

کمک به محرومین و رسیدگی به مشکلات مردم قطعا ادامه خواهد داشت

حجت الاسلام معبودی گفت: کمک به محرومین و رسیدگی به مشکلات مردم قطعا ادامه خواهد داشت چرا که دستور اسلام و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری است
کد خبر: ۹۲۴۴۸۳۴
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت‌ الاسلام علی معبودی در سومین رزمایش کمک‌های مومنانه که عصر امروز(چهارشنبه) در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، با اشاره به هدف برگزاری رزمایش کمک مومنانه بیان کرد: مهمترین هدف از این رزمایش کمک مومنانه، کمک به محرومین و کسانی است که در شرایط کرونا مشاغل آنها آسیب دیده است.

 

وی افزود: یکی از مهمترین دستوراتی که اسلام برای ما دارد این است که نباید در تنگناها محرومین تنها بمانند و در راستای کمک به این قشر و عملی کردن دستور اسلام، این رزمایش اجرا می‌شود.

 

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین درباره میزان مشارکت دستگاه‌ها در اجرای رزمایش کمک مومنانه در استان گفت: همبستگی و اتحاد دستگاه‌‌های استان در این رزمایش بسیار خوب بود و امروز سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه اجرا می‌شود تا بسته‌های معیشتی در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

 

معبودی در پایان تاکید کرد: کمک به محرومین و رسیدگی به مشکلات مردم قطعا ادامه خواهد داشت چرا که دستور اسلام و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری است.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها