نگاه مسئولین به امر به معروف جهادی باشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در خارگ گفت: مسئولین باید نگاه خود را نسبت به امر به معروف و نهی از منکر یک نگاه جهادی ببینند تا آمر به معروف و ناهی از منکر انگیزه و اشتیاق به اجرای این دو فریضه داشته باشند.
کد خبر: ۹۲۶۱۰۴۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
‌‌‌ برگزاری جلسه ستاد امر به معروف در خارگ
به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، حجت الاسلام والمسلمین منصور نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله جزیره خارگ در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این جزیره گفت: یکی از شرایط امر به معروف و نهی از منکر جهت اثرگذاری و رسیدن به هدف اصلاح خویش است در روایات بسیار اشاره شده است که اگر کسی نتواند خودش را اصلاح کند نمی‌تواند دیگران را اصلاح کند.

منصور نژاد در ادامه افزود: ابتدای امر به معروف و نهی از منکر اصلاح خود و اهل خود می‌باشد نکته‌ی بعدی یکی از راه‌های امر به معروف و نهی از منکر ایجاد اعتماد بین خود و اطرافیان است است اگر این اعتماد ایجاد شد امر به معروف و نهی از منکر موثر واقع می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثار الله در پایان خاطر نشان کرد: مسئولین امر باید نگاه خود را نسبت به امر به معروف و نهی از منکر یک نگاه جهادی ببینند تا آمر به معروف و ناهی از منکر انگیزه و اشتیاق به اجرای این دو فریضه داشته باشند.

پایان خبر/
ارسال نظرات