خبرهای داغ:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین:

الزام رعایت پروتکل های بهداشتی در مطب های خصوصی پزشکان

حبیبی گفت: مطب های خصوصی پزشکان در فضای بسته است و حتی نوبت دهی بصورت حضوری انجام می شود که باید اصلاح و بصورت تلفنی صورت پذیرد.
کد خبر: ۹۲۶۲۹۴۲
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، نشست بررسی آخرین وضعیت پذیرش بیماران کرونایی به ریاست منوچهر حبیبی معاون سیاسی استاندار و جانشین ستاد مقابله با کرونای استان در محل سالن جلسات دفتر معاونت سیاسی برگزار شد.

مطب های خصوصی به لحاظ موقعیت مکانی باید پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

حبیبی ضمن قدر دانی از زحمات کادر درمانی استان افزود: تمام ظرفیت های درمانی استان برای مقابله و مهار ویروس کرونا بسیج شده و هماهنگ است.

معاون استاندار ادامه اظهار کرد: بخش خصوصی در حوزه درمان مکمل و همیار تامین اجتماعی و بیمارستانهای دولتی هستند خلع هایی که دراین بخش موجود است می تواند خلع آن را ساماندهی کند.

سخنگو و جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان تاکید کرد: مطب ها خصوصی پزشکان و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گزاری اجتماعی در این مکان ها نیازمند نظارت بیشتر است و نظام پزشکی باید با جدیت در این خصوص اقدام کند.

وی افزود: مطب های خصوصی پزشکان در فضای بسته است و حتی نوبت دهی بصورت حضوری انجام می شود که باید اصلاح و بصورت تلفنی صورت پذیرد.

حبیبی با اشاره به شیوع مجدد و بی علامت بودن ویروس کرونا و امکان ناقل بودن برخی مراجعین به مطب ها و ایجاد مشکلات افزود: لازم و ضروری است رعایت فاصله گذاری اجتماعی، اصول بهداشتی، ضد عفونی و تهویه هوا مناسب در این اماکن صورت پذیرد.

حبیبی گفت: مطب هایی که رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را نداشته باشند برخورد صورت می گیرد و به مردم معرفی خواهند شد.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به سختی کار و هماهنگی بین کادر بهداشت و درمان در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا تاکید کرد: ارایه خدمات بیماران کرونایی باید به بهترین شکل صورت گیرد.

حبیبی تاکید کرد: مردم فاصله گذاری های اجتماعی و اصول بهداشتی را رعایت کنند تا این بیماری به پائیز و زمستان ادامه پیدا نکند اگر این گونه باشد وضعیت نگران کننده خواهد بود.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها