خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

آزادگان سال ها با ایمانی راسخ در برابر هجمه ها مقاومت کردند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: آزادگان با ایمانی راسخ در برابر هجمه‌ها و فشار‌های روحی و روانی سال ها دور از وطن و خانواده اسارت را تحمل کردند.
کد خبر: ۹۲۶۶۵۱۰
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار جمعی از آزادگان دفاع مقدس در تبریز گفت: آزادگان با ایمانی راسخ در برابر هجمه‌ها و فشار‌های روحی و روانی، سال‌ها دور از وطن و خانواده دوران اسارت را تحمل کردند و امروز هم از آسیب‌های پنهان جسمی و روحی بسیاری رنج می‌برند که لازم است به موضوع سلامت و بهداشت آن‌ها توجه جدی شود.

وی با بیان اینکه استقامت آزادگان موجب عزت و آبروی نظام اسلامی شده است بیان کرد: اسرا با تحمل روز‌های سخت زیر شکنجه‌های روحی و جسمی رژیم بعثی عراق، از حیثیت و کیان ایران عزیز دفاع کردند.

حجت الاسلام آل هاشم، ۲۶ مرداد را یکی از خاطره‎انگیزترین روز‌های تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: در این روز ایران اسلامی شاهد حضور و آزادی بزرگ مردانی بود که سال‎ها با وجود زجر و شکنجه روحیه رزمندگی خود را حفظ کردند.

امام جمعه تبریز با اشاره به روز‌های به یادماندنی بازگشت اسوه‌های صبر به میهن اسلامی، گفت: اقتدار و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون رزمندگان و صبر و شکیبایی آزادگان و خانواده‌های آن‌ها است.

حجت الاسلام آل هاشم ایام بازگشت آزادگان به میهمن اسلامی را فرصتی برای گرامیداشت صبر، استقامت و ایستادگی آزادگان دانست و گفت: در طول سال و در عمل باید این انسان‌های بزرگ را که نماد صبر و مقاومت هستند مورد تکریم و تجلیل قرار دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها