خبرهای داغ:
مسوول ورزش بسیج تربیت بدنی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

اجرای طرح عارضه یابی ساختار قامتی با حضور ۴۴ تیم جهادی سپاه در استان

شیرمحمدی گفت: ۴۴ گروه جهادی از سوی سپاه ایجاد شده و در حال اجرای مأموریت خود در نقاط مختلف استان هستند.
کد خبر: ۹۲۷۹۶۰۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸

سرگرد مصطفی شیرمحمدی مسوول ورزش بسیج تربیت بدنی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، با اشاره به اجرای برنامه های ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس بیان کرد: در طول هفته دفاع مقدس، با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت های کرونایی در اجرای برنامه های این هفته، حوزه بسیج تربیت بدنی سپاه استان برنامه های را تعریف و اجرا کرده که تا پایان هفته دفاع مقدس ادامه دارد.

وی گفت: پیاده روی ویژه سپاه استان، همایش دوچرخه سواری همزمان با آغاز هفته و روز جهانی هوای پاک توسط چهل نفر از پرسنل سپاه از منزل تا محل کار، اجرای پیاده روی مشترک نیروهای مسلح استان(ناجا، سپاه و ارتش) از تالار شهر تا تپه نورالشهدا، از جمله این برنامه ها بوده است.

مسوول ورزش بسیج تربیت بدنی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: مسابقات تیراندازی نواحی و جشنواره بومی محلی با اجرای مسابقات محلی همچون طناب کشی، پینگ پنگ، تنیس روی میز که تا پایان هفته دفاع ادامه دارد از دیگر برنامه ای ورزشی بسیج تربیت بدنی سپاه استان می باشد.

شیرمحمدی عنوان کرد: این برنامه ها به طور همزمان در سراسر استان در حال برگزاری است و در شهرستان های استان از سوی سپاه نواحی استان اجرا می شود.

وی با اشاره به اهمیت سلامت و ساختار قامتی افراد افزود: اردوهای جهادی ورزش جهت حرکات اصلاحی و سلامت جسمانی اقشار مختلف جامعه نیز از سوی حوزه ورزش بسیج تربیت بدنی سپاه در حال انجام است که کسانی که دچار ساختار قامتی و حرکتی هستند و این مشکل با ورزش درمان می شود شناسایی و از طریق گروه های جهادی و متخصصین این امر که به مناطق مختلف استان اعزام شده اند، عارضه یابی شده و تحت درمان قرار می گیرند.

مسوول ورزش بسیج تربیت بدنی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: برای این امر ۴۴ گروه جهادی ایجاد شده و در حال اجرای مأموریت خود در نقاط مختلف استان هستند.

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها