خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

فضای مجازی، به عنوان یک واقعیت مهم در دوران کنونی مطرح است‌

اسماعیلی گفت: فضای مجازی را دیگر نمی توان مجازی نامید بلکه بعنوان یک واقعیت مهم در دوران کنونی مطرح است‌.
کد خبر: ۹۲۸۶۴۱۲
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمد حسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این نشست بیان داشت: امیدواریم با برگزاری چنین رویدادهایی بتوانیم آن مسئولیتی که در جهت ترویج و اشاعه فرهنگ دینی و اعتقادی مان بر گردن داریم انجام دهیم.

وی گفت: آنچه که امروز خیلی مهم است و به عنوان یکی از مباحث اصلی در کشور ما مطرح است بحث فضای مجازی است؛ هم تاکیداتی که مقام معظم رهبری در این خصوص دارند و هم شرایطی که دنیای کنونی دارد، ما را ناچار به حضور جدی در این فضا کرده است.

اسماعیلی افزود: فضای مجازی را دیگر نمی توان مجازی نامید بلکه بعنوان یک واقعیت مهم در دوران کنونی مطرح است‌.

وی عنوان داشت: به نظر می‌رسد این بهترین فرصت است برای ما که بتوانیم ارزشها و اعتقادات، ایده ها و عقیده هایمان را در این فضا، نشر و گسترش دهیم.

این مقام مسئول اظهار داشت: اگر ما بخواهیم در این فضا حضور جدی، فعالانه و پویا داشته باشیم باید در این زمینه برنامه‌ریزی و تولید محتوا داشته باشیم و جذابیت های بصری و هنری را نیز در این زمینه مدنظر قرار دهیم.

اسماعیلی تاکید کرد: بحث تولید محتوا در فضای مجازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و اگر ما مدیریت جامع و برنامه ریزی دقیقی در این فضا نداشته باشیم، مطمئناً فرصت‌هایی که در این فضا فراهم است، به تهدید تبدیل خواهد شد.

وی ادامه داد: این جشنواره قصد دارد در جهت تقویت نهضت تولید محتوای فاخر فرهنگی در حوزه فضای مجازی قدم‌هایی را بردارد و بی‌شک همراهی و مساعدت همه نهادهای فرهنگی و فعالان فضای مجازی در این مسیر می تواند بسیار اثرگذار باشد.

اسماعیلی خاطرنشان ساخت: ما امسال در برگزاری این جشنواره قصد داریم با توجه به شرایط کنونی ، یک جهش بزرگی را داشته باشیم.

وی ادامه داد: این جشنواره در دو بخش فنی ، تخصصی و آماتور ، مردمی برگزار می‌شود و اساس کار ما در حقیقت پویش مردمی است و می‌خواهیم همه اقشار مردم در این حوزه ورود کنند.

وی عنوان داشت: در این خصوص لازمه اینکار این است که اطلاع رسانی خوب و تبلیغات مناسبی داشته باشیم و جذابیت هایی را ایجاد کنیم تا همه اقشار مردم به صورت حداکثری در این جشنواره شرکت کنند.

اسماعیلی گفت: این جشنواره بسیار مهم بوده و از لحاظ فرهنگی می‌تواند اثرات بسزائی داشته باشد لذا استان قزوین به عنوان میزبان این جشنواره باید بتواند آن را در سطح خوبی برگزار کند

وی در پایان یادآور شد: بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام و همچنین مرکز رسانه‌های دیجیتال نیز در این جشنواره حضور داشته و کمک می کنند ولیکن امیدواریم استان قزوین به عنوان مجری و میزبان این جشنواره، با همراهی و مساعدت همه نهادهای فرهنگی استان نقش ویژه‌ای را ایفا کند.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها