خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده بیرجند در گفت و گو با «بسیج»

اجرای 12 عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی/ پویش سراسری "همه با هم مرگ بر آمریکا " در روز 13 آبان

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده بیرجند، از اجرای 12 عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی خبر داد و گفت: پویش " همه با هم مرگ بر آمریکا " در روز 13 آبان همزمان با سراسر کشور در بیرجند برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۸۸۷۲۴
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶

مالکی فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان بیرجند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت: هفته بسیج دانش آموزی امسال با شعار محوری "دانش آموزی انقلابی، مقاومت، استکبار ستیزی" از هشتم آبان آغاز می شود.

مالکی با اشاره به نامگذاری هشتم آبان ماه و روز شهادت دانش آموز بسیجی "محمد حسین فهمیده " به عنوان روز بسیج دانش آموزی، افزود: امسال گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی همزمان با چهلمین سالگرد شهات دانش آموز بسیجی "محمد حسین فهمیده" برگزار می شود.

وی، تبعیت و زنده نگه داشتن یاد شهدای دانش آموز را رسالت نوجوانان و جوانان امروز دانست و افزود: شهدای دانش آموز در دفاع مقدس جان خود را فدا کردند و سنگر تعلیم و تربیت را به ما سپردند؛ امروز ما به عنوان میراث دار شهدا وظیفه داریم تا با پیروی از آنها و ولی فقیه در پیشرفت و توسعه نظام اسلامی تلاش کنیم.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان بیرجند گفت: جمهوری اسلامی 36 هزار شهید دانش آموز تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده که از این تعداد 342 شهید متعلق به خراسان جنوبی هستند.

مالکی از اجرای 12 عنوان برنامه در سطح واحدهای مقاومت بسیج شهرستان بیرجند در گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی خبر داد و افزود: در اولین روز از هفته بسیج نمایندگان واحدهای  مقاومت و فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی بیرجند به منظور تجدید میثاق با ولایت با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار می کنند.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده بیرجند ادامه داد: به منظور تشریح برنامه های گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی فردا (8 آبان) تمامی مدیران مدارس دخترانه و پسرانه شهرستان بیرجند در ارتباط تصویری با مدیر کل آموزش و پرورش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی بیرجند حضور خواهند داشت.

وی، از برگزاری پویش سراسری " همه با هم مرگ بر آمریکا " در روز 13 آبان در بیرجند خبر داد و گفت: با توجه به شیوع کرونا این پویش در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به صورت مجازی با سر دادن شعار "مرگ بر آمریکا" همراه با امضای طومار الکترونیکی و ارسال فایل های تصویری دانش آموزان، برگزار می شود.

مالکی بیان کرد: در روز 13 آبان رژه موتوری و اجرای گروه سرود بسیج دانش آموزی واحدهای مقاومت بسیج مدارس پسرانه شهرستان بیرجند با حضور 100 دانش آموز بسیجی شهرستان بیرجند در محل امامزادگان باقریه برگزار می شود.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان بیرجند عنوان کرد: همزمان با هفته بسیج دانش آموزی فرماندهان حوزه ها و واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی بیرجند به منظور گرامیداشت یاد شهدا به دیدار خانواده شهدای دانش آموز شهرستان رفته و مزار این شهدا را زیارت و غبارروبی می کنند.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه و پویش " آمریکا باید از منطقه برود "، مسابقه کتابخوانی " کتاب مهدی خیابان انقلاب"، برگزاری جلسات کمیته هماهنگی و پشتیبانی واحدهای مقاومت بسیج، مراسم کوهپیمایی ویژه متربیان طرح شهید بهنام محمدی، تکریم و معارفه فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج مقطع متوسطه دوم از دیگر برنامه های رده های بسیج دانش آموزی شهرستان بیرجند در گرامیداشت هفته بسیج است.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها