خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خبر داد

گرامیداشت یوم الله 13 آبان و هفته وحدت در تمام نقاط استان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: مراسم بزرگداشت یوم الله 13 آبان و هفته وحدت در تمام نقاط استان به صورت محدود در فضای باز با رعایت دستورالعمل ها و مصوبات ستاد مقابله با کرونا برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۸۸۷۳۷
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج  از خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد ملایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز در جلسه برنامه ریزی هفته وحدت و یوم الله 13 آبان که با حضور کارگروه های تخصصی بزرگداشت مناسبت های نیمه دوم سال برگزار گردید خواستار برنامه ریزی جامع تمامی کارگروه ها در راستای گرامیداشت مناسبت های پیش رو گردید.

وی همزمانی ولادت با سعادت حضرت محمد  (ص) و امام جعفر صادق (ع) با یوم الله 13 آبان را فرصتی مغتم جهت بیان اهمیت استکبار ستیزی از دیدگاه ائمه دانست و افزود: یکی از مهمترین سلاح های مستکبران برای تسلط بر جامعه اسلامی و ضعیف نمودن مسلمانان، اختلاف و تفرقه انگیزی بین آنان است لذا وظیفه دینی هر مسلمانی همراهی با پیامبر و قدم نهادن در راه وحدت و اتحاد بین مسلمین وتوامان مبارزه با استکبار است همانگونه که در قرآن مجید آمده است: "مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَي الْكُفَّارِ رُحَماءُ بَيْنَهُمْ " باید در مقابل کفار و دشمنان سرسخت و در مقابل دوستان مهربان باشیم.

حجت الاسلام ملایی، آمریکای جنایتکار را سرمنشاء مشکلات مسلمانان در سراسر جهان دانست و افزود: متاسفانه شاهدیم دولت های ضد اسلامی به ویژه دولت مستکبر آمریکا با روشهای مختلف سعی در بزک کردن و زیبا نمایاندن اقدامات غیر انسانی خویش دارند و تمام تلاش خود را برای تفرقه و اختلاف بین مسلمانان به کار می بندند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: آنان حتی علنا به پیامبر اسلام و قرآن کریم اهانت می کنند لذا ضرورت دارد با همت و تلاش مضاعف، بر بازگویی جنایات متعدد آمریکا برای نسل جوان و نوجوان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی اقدام نمود.

حجت الاسلام ملایی، فعالیت گسترده در فضای مجازی، تبلیغات محیطی، برگزاری مسابقات فرهنگی، قرآنی، ورزشی، شب شعر، دیدار با ائمه محترم جمعه، تولید محتوای مرتبط با استکبار ستیزی و وحدت و اخوت اسلامی و برگزاری جشن های محدود، سلامت محور و متناسب شرایط  در هفته وحدت را بخشی از برنامه های کارگروه ها در ایام پیش رو دانست.

 وی گفت: پیرو جلسات کشوری و استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با توجه به شرایط روز در صورتی که تا آن زمان مصوبه ای از ستاد مقابله با کرونا مبنی بر عدم برگزاری ابلاغ نگردد، در تمام نقاط استان ملاك عمل شيوه‌نامه‌هاي بهداشتي مصوب آن ستاد، از جمله پرهيز مطلق از برگزاري راهپيمايي‌هاي سنواتي و اجتماعات متراكم به مراسم سلامت محور نمادين متشكل از اقشار مختلف امت حزب الله توأم با رعايت اصول بهداشتي اعم از فاصله اجتماعي، استفاده همگان از ماسك و حداقل زمان اجراي برنامه، صرفاً در فضاي باز اكتفا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: این مراسم در مرکز استان نیز ساعت 9 صبح  روز سه شنبه 13 آبان مصادف با ولادت با سعادت رسول گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) در فضای باز  مزار مطهر شهدای باقریه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها