خبرهای داغ:
به همت پایگاه بسیج شهید الهیاری اوقاف قزوین انجام شد؛

از ویزیت و تهیه دارو محرومان تا برگزاری اردوی جهادی

رحمتی گفت: ویزیت رایگان و تهیه دارو بیماران نیازمند، تهیه یک سری جهیزیه و همچنین برگزاری اردو جهادی از دیگر برنامه های بسیج اداره کل اوقاف استان قروین می باشد که با راعایت پروتکل های بهداشتی انجام شده است.
کد خبر: ۹۲۹۴۲۶۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرنگار بسیج قزوین، به مناسبت هفته بسیج، جلسه بسیج شهید احمد الهیاری اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین برگزار شد.

 

محمد رحمتی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید الهیاری اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در این خصوص اظهار کرد: جلسه پایگاه مقاومت بسیج شهید الهیاری به مناسبت تبیین برنامه های هفته بسیج با حضور اعضاء شورای پایگاه در دفتر پایگاه تشکیل شده است.

 

وی با اشاره به برنامه های هفته بسیج از سوی این پایگاه دامه داد: برگزاری برنامه بصیرتی، دیدار با خانواده شهدا برگزاری مسابقات فرهنگی از برنامه های شاخص هفته بسیج اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین می باشد که غالبا در بستر مجازی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: علاوه بر این برنامه ها ویزیت رایگان و تهیه دارو بیماران نیازمند، تهیه یک سری جهیزیه و همچنین برگزاری اردو جهادی از دیگر برنامه های بسیج اداره کل اوقاف استان قروین می باشد که با راعایت پروتکل های بهداشتی انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها