خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با اشاره به عملیات اجرایی ساخت محور بجنورد-میامی گفت: پروژه‌های اجرایی در خراسان شمالی با جدیت پیگیری و اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۲۹۷۲۲۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ آغاز ساخت محور بجنورد- میامی امروز چهارشنبه (5 آذر) با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء، استاندار خراسان شمالی و دیگر مسئولان خراسان شمالی در بجنورد کلنگ زنی شد.

 

سردار "سعید محمد" فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در حاشیه این مراسم، گفت: حضور قرارگاه خاتم در استان ها بر اساس ردیف هایی است که دولت در استان ها تعریف می کند و ما نیز گلایه مند هستیم که در خراسان شمالی کمتر حضور داشتیم.

 

وی افزود: در خراسان شمالی در مجموع 10 پروژه در حوزه های مختلف اعم از گاز، سد، راه و ... تکمیل کردیم.

 

سردار محمد با بیان اینکه قرارگاه خاتم الانبیاء آماده است و علاقه دارد در استان های مرزی و به ویژه محروم کار کند، تصریح کرد: دولت باید اولویت تعیین کند، پروژه تعریف و ردیف بودجه باز کند و در نهایت قرارگاه وارد عمل خواهد شد.

 

وی احداث راه بجنورد- میامی را یکی از پروژه های مهم خراسان شمالی برشمرد و گفت: تا امروز با تمام پیگیری هایی که انجام شده، حجم کار انجام شده بسیار ناچیز است.

 

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) افزود: ظرف سه ماه آینده قراردادهای کاری با وزارت راه و شهرسازی صورت خواهد گرفت و قرارگاه خاتم در اقدامی بسیجی و جهادی با جدیت تمام، در استان جهت ساخت این راه مستقر خواهد شد.

 

"محمدعلی شجاعی" استاندار خراسان شمالی نیز به برنامه های سفر سردار محمد اشاره کرد و افزود: بازدید از پروژه بیمارستان راز و جرگلان، بازدید از پروژه‌های معدن آلبلاغ و راه‌آهن جوین به اسفراین و برگزاری جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان بخشی از برنامه های سفر سردار محمد به خراسان شمالی است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها