خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه مقابله با بیماری کرونا در استان قزوین:

رعایت ۸۹ درصدی محدودیت های ترددی از سوی مردم استان

با اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در استان، میزان رعایت مقررات منع ورود به شهرهای قرمز و نارنجی ۸۹ درصد بوده و ۳۸ مورد جریمه یک میلیون تومانی برای متخلفان صادر شده است.
کد خبر: ۹۲۹۸۱۴۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶

رعایت ۸۹ درصدی محدودیت های ترددی از سوی مردم استان

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، منوچهر حبیبی در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان که با حضور ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد، افزود: اگرچه در استان به جهت نزدیکی شهرها میزان تردد بین شهری و مسافرت‌ها زیاد بوده ولی باز کنترل شده است و ۷۰۷ مورد تخلف در این خصوص ثبت شده که منجر به صدور ۳۸ مورد جریمه یک میلیون تومانی شده است.


وی گفت: درصد رعایت منع مقررات تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ تا چهار صبح نیز ۸۹ درصد بوده و تعداد تخلفات آن، ۳۶۱ مورد ثبت شده که به همین میزان اعمال جریمه ۲۰۰ هزار تومانی صورت گرفته است.


معاون استاندار قزوین افزود: درصد رعایت مقررات منع تردد در شهرهای قرمز ۹۳ درصد و میزان تخلفات ۹۱ مورد بوده که برای هشت مورد اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و برای ۶۷ مورد اعمال جریمه یک میلیون تومانی را در پی داشته است.


این مسوول گفت:از مدت اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها درصد اجرای محدودیت‌های ابلاغی توسط ادارات ۹۶ درصد بوده است و برای رعایت نکردن دستورالعمل‌ها و مصوبات، سه مدیر را اخطار کتبی و سه مدیر را توبیخ کرده ایم.


حبیبی اضافه کرد: درصد میزان اجرای محدودیت‌های ابلاغی در فضاهای تجاری، بازرگانی و خدماتی ۹۵ درصد بوده و تعداد تخلفات ۹۴ مورد و ۷۰ مورد پلمپ طی مدت اجرای طرح در استان صورت گرفته است.


وی اضافه کرد: درصد میزان رعایت مدارس و حضور نیافتن دانش آموزان در مدارس ۱۰۰ درصد، میزان رعایت آموزشگاه‌های خصوصی بالای ۹۶ درصد، رعایت دستورالعمل‌ها در حوزه‌های علمیه ۱۰۰ درصد و برگزار نشدن نماز جمعه هم ۱۰۰ درصد در استان بوده است.


حبیبی گفت: در کنار ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا هم در استان به دستور استاندار قزوین فعال شده است و با ۱۰ کمیته ترافیکی و تردد،اصناف و بازار،ساماندهی نیروی انسانی، قضایی، فرهنگی، اطلاع رسانی، درمان و غربالگری، پاسخگویی و کمیته ارزیابی عملکرد فعالیت دارد.


وی گفت: کمیته فرهنگی با مسوولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسوولیت مدیریت فضای مجازی و تهیه برنامه محتوایی را در فضای مجازی با ترکیب حوزه هنری، صدا و سیما، فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه‌های فرهنگی برعهده دارد چون در این مدت مردم اغلب در خانه هستند و از فضای مجازی استفاده می‌کنند.


حبیبی اضافه کرد: در حوزه ترافیکی و تردد هم به دلیل محدودیت‌های وضع شده، معاون امور عمرانی به عنوان مسوول این کمیته است و ترددهای درون و برون شهری را با هماهنگی پلیس راه مدیریت می‌کنند.


وی افزود: در حوزه اصناف و بازار هم با مدیریت معاون اقتصادی وضعیت بازار و فضاهای تجاری مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد.

۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها