همزمان با هفته بسیج ، مسابقه ای از کتاب "راه و رسم جوانی" در سپاه ثار الله برگزار شد

کد خبر: ۹۲۹۸۶۱۳
|
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰



به گزارش خبر گزاری بسیج از خارگ :حجت الاسلام والمسلمین منصور نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثار الله خارگ گفت: در راستای توسعه سرانه مطالعه در بین کارکنان وظیفه و به منظور گرامیداشت هفته بسیج، مسابقه کتابخوانی کتاب "راه و رسم جوانی" تهیه شده توسط پژوهشکده تحقیقات اسلامی برگزار شد.
به گفته مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثار الله خارگ: برگزاری چنین مسابقات کتابخوانی فرصت مغتنمی است تا کارکنان با معارف دینی و انقلابی بیشتر آشنا شوند و در جهت ارتقا و رشد فکری و عقیدتی خود تلاش کنند.

منصورنژاد درادامه گفت: از جمله مسائل مهم فرهنگی کشور، احیای فرهنگ کتابخوانی می‌باشد که همه در قبال آن مسئولیت دارند و انجام مسابقات کتابخوانی و خلاصه‌نویسی کتاب‌ها می‌تواند موجب ایجاد اشتیاق در افراد برای خواندن کتاب شود.
منصور نژاد در پایان گفت: تنها راه مبارزه با تهاجم‌های فرهنگی غرب که ترویج آن از طریق برخی از رسانه‌های کشور صورت می‌گیرد، ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین جوانان کشور می‌باشد؛ و در این شرایط بیماری منحوس کرونا، فرصت مناسبی برای مطالعه است که علاوه بر شرکت در مسابقه کتابخوانی "در خانه بمانیم" با ماندن در خانه در ارتقاء فرهنگ شهروندی و احترام به حقوق شهروندی نقش ایفا نمایند تا بتوانیم براین بیماری غلبه نمائییم.
گفتنی است این مسابقه که با استقبال گسترده نیروهای وظیفه روبرو گردید،و هدای نفیسی به نفرات برتر این مسابقه اهدا گردید.

ارسال نظرات