خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) در نشست با تولیدکنندگان صنعتی خراسان جنوبی مطرح کرد

تحقق جهش تولید در سایه همدلی، هماهنگی، هم افزایی، کار و تلاش مضاعف

فرمانده سپاه انصار الرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی با تاکید بر تحقق شعار جهش تولید، گفت: جهش تولید در سایه همدلی، هماهنگی، هم‌افزایی و کار و تلاش مضاعف محقق می‌شود.
کد خبر: ۹۲۹۹۱۱۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به مناسبت هفته بسیج و به همت بسیج مهندسین صنعت خراسان جنوبی نشست صمیمی سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی و جمعی از تولیدکنندگان صنعتی، اصناف و اتاق بازرگانی استان در ستاد فرماندهی برگزار شد.

سردار قاسمی در این نشست گفت: همه ما لازم است با همتی بلندتر از گذشته در مسیر رفع مشکلات اقتصادی قدم برداریم تا دشمنان انقلاب اسلامی در این عرصه نیز مانند سایر عرصه‌ها به موفقیت نرسند و مجبور به عقب‌نشینی شوند.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) استان اضافه کرد: تحقق شعار جهش تولید می‌تواند مشکلات ما در زمینه اقتصادی و نیاز‌های ارزی ما را نیز برطرف کند به همین علت نیاز است تا ما در تولیدات خود بیش از گذشته به سمت ایجاد ارزش افزوده برویم.

سردار قاسمی با تاکید بر تحقق شعار جهش تولید، تصریح کرد: جهش تولید در سایه همدلی، هماهنگی، هم‌افزایی و کار و تلاش مضاعف محقق می‌شود.

وی، با بیان اینکه جهش تولید در سایه اخلاص و توکل به خدا محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: جهش تولید با تقویت سرمایه‌گذاری در استفاده از توانمندی اقتصادی و بهره جستن از ظرفیت‌های داخلی عملی می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها