خبرهای داغ:
با همت گردان مهندسی لشکر29 حضرت نبی اکرم (ص)؛

احداث بيش از 15 كيلومتر راه روستايی و عشایری در مناطق صعب العبور

بيش از 15 كيلومتر راه روستايی و عشایری در مناطق صعب العبور جهت تردد عشایر و روستائیان توسط گردان مهندسی لشکر29 سپاه حضرت نبی اکرم (ص) احداث گردید.
کد خبر: ۹۳۰۰۲۵۲
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، به همت گردان مهندسی لشکر29 سپاه حضرت نبی اکرم (ص) عملیات راهسازی به طول بیش از 15 کیلومتر با استفاده از ظرفیت های این یگان انجام گرفت.

بر اساس این گزارش، در این پروژه که از سال 98 به مدت تقریبا یکسال به طول انجامید مسیرهای مناطق میرحصار و بهلول به دلیل اهمیتی که برای تردد مردم عشایر منطقه دشت ذهاب، پشت تنگ ثلاث و جاده سه راهی ور بهلول به منطقه سرچاو، باغ غفور و اتصال آن به منطقه پالان، شلمه جار و ثلاث داشت با انجام عملیات راهسازی کوتاه و ترمیم گردید.

این عملیات راهسازی با هدف تسهیل  تردد مردم منطقه و عشاير فصلي اين منطقه انجام شده است و علاوه بر ايجاد راه دسترسی مسيرها، پيچ های خطرناك و پرتگاهی نيز ايمن سازی گردید.

به گفته اهالی و عشایر منطقه، تا پیش از انجام این پروژه راهسازی توسط پاسداران جهادگر لشکر29 حضرت نبی اکرم (ص) در مناطق روستایی شهرستان سرپل ذهاب و دالاهو، تردد و عبور مرور بین مناطق با مشقت زیادی روبرو بود که به حمدالله با انجام این کار بزرگ مشکل چندین ساله آنان برطرف گردید و برگ زرین دیگری بر افتخارات سپاه پاسداران در جهت خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان به خصوص عشایر و روستائیان صورت پذیرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار