خبرهای داغ:
پژوهشگر بسیجی در گفت وگو با «بسیج» عنوان کرد:

شرکت های شتاب دهنده نیازمند حمایت/ جهش تولید در گرو بهره گیری از جوانان و ایده های نو

مدیر شرکت نرم افزاری ناوسیستم باقران گفت: جامعه هدف قرار دادن جوانان یکی از رموز موفقیت بسیج است که چنانچه در سایر عرصه ها لحاظ شود عامل جهش چرخ تولید و اقتصاد می شود.
کد خبر: ۹۳۰۳۲۷۸
|
۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، وزارت علوم تحقيقات و فناوري از سال ‪ 1379   چهارمين هفته آذر ماه را به نام هفتة پژوهش نام‌گذاري كرد و از سال ‪1384 اين نام به «هفته پژوهش و فناوري» تغيير يافت.

از نگاه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیشرفت علمی، پایه و لازمه‌ی قطعی پیشرفت همه‌جانبه و اقتدار یک ملت است و تنها با دستیابی به قدرت و اقتدار است که می‌توان از هویت و حیثیت و استقلال و عزت یک ملت در مقابل زورگویان و مستکبرین حفاظت کرد و منافع ملی را حفظ نمود.

 

محمد نذری کارشناس مهندسی نرم افزار با 7سال سابقه کار دراین رشته  هم اکنون به مدیریت شرکت نرم افزاری ناوسیستم باقران مشغول است.

تاسیس شرکت با مسیولیت محدود مهندسان آینده ساز نرم افزاری ناو سیستم باقران درتاریخ 07/03/1399 به ثبت رسیده است.

 موضوع فعالیت: تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری، ارایه و پشتیبانی بسته های نرم افزاری بجز نرم افزار های رسانه ای و رسانه پرداز و فرهنگی و قرآنی است.

در ادامه شرح گفت وگوی این جوان پژوهشگر بیرجندی با خبرنگار خبرگزاری بسیج را می خوانید...

نذری مبتکر بسیجی با بیان اینکه درحال حاضر به توسعه نرم افزار مشغول هستم اظهار داشت: هدفم داشتن جامعه ای بهتر با بهره مندی از علم وفناوری است.

مدیر شرکت نرم افزاری ناوسیستم باقران افزود: هم اکنون روی پروژه آموزش بر بستر واقعيت افزوده کار می کنم و در مراحل پایانی هستم.

 نذری خاطرنشان کرد: مهم ترین مسئله  ما عدم وجود  نیروی انسانی و عدم ارتباط صنعت و مسئولین با شرکت ها و نیروهای جوان و ایده های جدید است.

وی با اشاره به خدمات بسیج در طول بیش از 4دهه از عمرش گفت: بسیج با استمرار بر همین خدماتی که تا امروز ارائه کرده است و با حمایت مالی بیشتر و بها دادن به شرکت های شتاب دهنده و حمایت کردن این ها می‌توان خلاء هایی که وجود دارد را پر نماید.

پژوهشگر جوان با بیان اینکه بسیج علمی پژوهشی توانسته نیازهای جوانان را برطرف نماید گفت: تا این اندازه که در این جهت حرکت می‌کند و مسیر درستی دارد از جمله پردیس دانش بنیان که شرکت من هم در آن مستقر است و کارگاه هایی که در اختیار دیگر جوانان قرار داده نشان می دهد این امر رضایت بخش است.

مدیر شرکت نرم افزاری ناوسیستم باقران با تأکید بر یکی از رموز موفقیت بسیج که چنانچه در سایر عرصه ها لحاظ شود چرخ تولید و اقتصاد را به جهش می رساند افزود: جامعه هدف قرار دادن جوانان یکی از رموز موفقیت بسیج است که به خوبی تشخیص داده شده است.

وی بیان داشت: مد نظر قرار گرفتن جوانان همانند دوران جنگ تحمیلی برای مدیریت کردن این مسئله و ایجاد  شور، امید و نشاط در جامعه  بسیار مؤثر است.

انتهای پیام//

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها