غربالگری ۱۷ هزار خانوار از بیماری کرونا توسط بسیجیان ناحیه ابوذر مشهد

طرح غربالگری کرونا با عنوان مسجد سنگر سلامت در کلیه پایگاه‌های استحفاظی حوزه یک کوثر سپاه ناحیه ابوذر برگزار گردید و در راستای این طرح از بیش از ۱۷ هزار خانواده آمارگیری صورت پذیرفت.
کد خبر: ۹۳۰۴۷۶۸
|
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در راستای اجرای طرح غربالگری کرونا، موسوم به طرح شهید سلیمانی با عنوان مسجد سنگر سلامت در کلیه پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه یک سپاه ناحیه ابوذر بیش از ۱۷ هزار خانواده آمارگیری شدند.

این طرح با هدف تسریع در شناسایی و کمک به بهبودی بیماران کرونایی آغاز گردید و بیش از ۱۵۰ تن از خواهران بسیجی به منظور آمارگیری، در این طرح شرکت نمودند.

در راستای این طرح، بیماران کرونایی شناسایی شده به صورت روزانه به حوزه برادران گزارش می‌شدند تا اقدامات لازم جهت تسریع در درمان این عزیزان صورت پذیرد.

در این طرح، توزیع بسته‌های معیشتی، غذای گرم و بسته بندی‌های میوه میان نیازمندان شناسایی شده و بیماران کرونایی صورت گرفت.

در این ایام، در اکثر پایگاه‌ها مشاوره سلامت با رویکرد پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا و توزیع ماسک به کمک گروه‌های جهادی در میان اهالی محله‌های اطراف پایگاه‌ها صورت گرفت.

با توجه به نتایج مثبت به دست آمده از آمارگیری‌ها، پتانسیل‌های شناسایی شده در تمامی زمینه‌های فرهنگی، هنری، آموزشی و مطالعاتی و... جهت همکاری با پایگاه‌ها به منظور برگزاری کلاس‌های حضوری و مجازی در رده‌های سنی مختلف بکارگیری می‌شوند.

تقدیر و تشکر از پرستاران شناسایی شده در این طرح و نصب بنر سر درب منازل این عزیزان و اهدای هدایایی به رسم یادبود انجام پذیرفت.

همزمان با اجرای روزانه این طرح توسط خواهران بسیجی، تراکت‌های تبلیغاتی پایگاه‌ها با هدف آشنایی و معرفی پایگاه به خانواده‌ها اهدا می‌گردید.

حضور طلایه داران و بسیجیان در هفته‌های منتهی به طرح غربالگری کرونا در سطح معابر به منظور تذکر لسانی به زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اهدای ماسک به فروشندگان بدون ماسک صورت گرفت و هم اکنون نیز این اقدامات ادامه دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها