شهادت سردار سلیمانی نقطه عطف تاریخ انقلاب شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: سال آینده نیز میزبان کنگره ملی 6300 شهید لرستان خواهیم بود که امیدواریم بتوانیم کنگره‌ای در شان شهدای استان برپا نماییم.
کد خبر: ۹۳۱۰۱۴۱
|
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، احمدحسین فتایی امروز در آئین اختتامیه نخستین سوگواره فرهنگی هنری سردار دل‌ها، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: سردار دل‌ها به معنای واقعی برازنده شهید سلیمانی بود، چرا که حاج قاسم همواره در کنار مردم و با مردم بود.

وی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی همواره خود را سرباز ولایت می‌دانست و هیچ‌گاه از خط پیروی از رهبری جدا نشدند، از این‌رو خون این شهید نقطه عطفی در تاریخ انقلابی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به برگزاری ویژه‌برنامه‌های متعدد در راستای تجلیل مقام شهید سلیمانی طی سال جاری اشاره و تصریح کرد: اداره‌کل ارشاد اسلامی بنا به رسالت خود همواره تلاش کرده از ظرفیت هنر برای تولید آثاری ارزشمند و ماندگار استفاده کند، کمااینکه تاکنون نیز این چنین بوده است.

فتایی اظهار داشت: فراخوان نخستین سوگواره سردار دل‌ها در هفته دفاع مقدس اعلام شد و در نهایت 230 اثر به دبیرخانه سوگواره در 17 رشته فرهنگی هنری همچون موشن گرافی، شعر، نماهنگ نقاشی و ... ارسال شد.

وی با بیان اینکه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ مقاومت برنامه‌های متفاوتی را برگزار خواهیم کرد، گفت: سال آینده نیز میزبان کنگره ملی 6300 شهید لرستان خواهیم بود که امیدواریم بتوانیم کنگره‌ای در شان شهدای استان برپا نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات